Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@11:08:01 GMT

کوپال پرسپولیس نشد؛ برای استقلال سوت می‌زند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۶۶۵۰

کوپال پرسپولیس نشد؛ برای استقلال سوت می‌زند

کوپال ناظمی داور سرشناس فوتبال کشورمان قرار بود هفته پنجم دیدار نساجی در برابر پرسپولیس را سوت بزند که این دیدار با تصمیم سازمان لیگ لغو شد. 

به گزارش "ورزش سه"، سازمان لیگ در راستای کمک به نماینده فوتبال کشورمان در بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا تصمیم گرفت این بازی را لغو کند. البته پرسپولیس حاضر شده بود در استادیوم آزادی تهران میزبان نساجی باشد که تیم مازنی در راستای احترام به دیدگاه تماشاگران خود این پیشنهاد را قبول نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بعد از اینکه کوپال موفق نشد دیدار پرسپولیس را سوت بزند حالا به عنوان داور دیدار استقلال انتخاب شده است. دیدار شهر خودرو در برابر استقلال در هفته ششم مسابقه ای است که برای قضاوت از سوی کوپال ناظمی و کمک هایش در نظر گرفته شده است. حسن انتظاری و علی اکبر نوری کمک های کوپال در این بازی خواهند بود. 

 

شهر خودرو و استقلال جز تیم هایی هستند که در هفته های اخیر به اشتباهات داوری علیه تیم خود معترض بودند. هر چند برخی از کارشناسی داوری ثابت کرد این دو تیم از اشتباهات داوری نفع هم برده اند. نمونه اش استقلال در بازی با صنعت نفت که به زعم کارشناسان داوری گل صنعت نفت توسط طالب ریکانی درست بوده است. 

 

یکی از بزرگ ترین اشتباهات داوری که علیه تیم شهر خودرو رقم خورد در بازی با پرسپولیس بود که داور باید میلاد سرلک را در دقیقه 36 بازی اخراج می کرد. بدون شک کوپل ناظمی و تیم داوری اش در بازی روز یکشنبه آینده در استادیوم امام رضای مشهد به دنبال بهترین قضاوت هستند و نگاه مثبت دو تیم به داوری و همکاری آنها با تیم قضاوت به آرامش داوران  و در نهایت عملکرد آنها در این بازی کمک خواهد کرد.

استقلال تهران شهر خودرو کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران شهر خودرو کمیته داوران شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام رو در روی هم قرار گیرند. «رافائل سیلوا» مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ کماکان از تمرینات به دور است و دیدار با تراکتور را از دست خواهد داد. این مدافع برزیلی امکان دارد که در بازی هفته بیست و ششم برابر ذوب آهن که دوشنبه ۱۷ اردیبهشت نیز برگزار می‌شود، غایب باشد.

آرمین سهرابیان دیگر مصدوم تیم استقلال بود که روند درمانی را به خوبی طی کرده و به بازی با تراکتور می‌رسد و در صورت صلاحدید جواد نکونام سرمربی استقلال، می‌تواند برای تیم خود به میدان برود.

تیم‌های استقلال تهران و تراکتور از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6090190

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ