Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی قاضی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر بارش تگرگ و باران های شدید شب گذشته خسارات زیادی به ۴٠ هکتار از اراضی زراعی زیر کشت محصولات سبزی وصیفی شامل گوجه‌فرنگی، پیاز و باقلا این شهرستان وارد شده است.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر اراضی زراعی، پنج هکتار باغ و ١۵ رشته قنات در بخش کتیج دهستان محترم آباد فنوج  نیز دچار خسارت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی فنوج خاطر نشان کرد: با وجود تمهیدات پیش بینی شده به دلیل شدت بارش و تگرگ بخش کشاورزی این شهرستان دچار خسارت قابل توجهی شده است.

به گفته مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بارندگی شبانه روز گذشته از ۶۵ ایستگاه هواشناسی و باران‌سنجی این استان گزارش شد بطوریکه تا صبح امروز بیشینه بارش‌ها با میزان ۳۲ میلیمتر در ایستگاه «تیس» از توابع چابهار ثبت شده است. 

محسن حیدری اظهار داشت: به طور کلی بارش‌های سامانه جدید حدود ۱۵ شهرستان استان را در برگرفت و در ۱۳ ایستگاه بین ۱۰ تا ۳۲ میلی متر باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش ها به ترتیب از ایستگاه های «تیس» با ۳۲، «پیرانچ دامن» ایرانشهر ۲۹، شهر فنوج ۲۶، «کمبل سلیمان»، چابهار ۲۵ و «عورکی» چابهار ۲۲ میلی‌متر گزارش شده است.  

حیدری خاطرنشان کرد: براساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی انتظار می رود امروز نیز بارش های پراکنده بخش هایی از استان را فرا گیرد اما شدت بارش ها امروز قابل توجه نیست.

برچسب‌ها فنوج بارندگی کشاورزی سیل سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فنوج بارندگی کشاورزی سیل سیستان و بلوچستان فنوج بارندگی کشاورزی سیل سیستان و بلوچستان اخبار کنکور بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است

مدیرکل بحران استان کرمانشاه گفت: به واسطه تدابیر پیشگیرانه در راستای لایروبی رودخانه‌ها و بررسی سطح آبریز سدها، مهار کلی سیلاب‌ها در استان را داشتیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین‌یگانه امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های اخیر در سطح استان، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها عضو ستاد مدیریت بحران در طول این ایام در آماده‌باش کامل هستند و اقدامات لازم را انجام دادند.

وی افزود: به واسطه تدابیر پیشگیرانه در راستای لایروبی رودخانه‌ها و بررسی سطح آبریز سدها، مهار کلی سیلاب‌ها را در استان داشتیم.

مدیرکل بحران استان کرمانشاه تصریح کرد: در بیشتر شهرستان‌ها وضعیت بارش مطلوب بود که با توجه به حجم بارش‌ها خسارت چندان زیادی نداشتیم و خسارت اندکی به بعضی از روستاها وارد شده است.

سامانه بارشی که هواشناسی استان کرمانشاه طی دو روز گذشته برای آن هشدار نارنجی صادر کرده بود همچنان امروز هم جو منطقه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به تناوب سبب بارندگی، همراه با وزش باد و رعد و برق در سطح استان خواهد شد.

از فردا و تا شنبه هفته آینده با تضعیف شرایط ناپایدار بارشی پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش‌بینی نشده است و دمای هوا نیز در نقاط مختلف استان افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 751466

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری/ رگبار و تگرگ در ۱۸ استان تا ساعاتی دیگر
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل اردیبهشت به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت ۴۸ هزار میلیارد ریالی سیل به بخش کشاورزی فارس
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • بارش شدید باران در پایتخت
  • تهرانی‌ها هشدار امروز هواشناسی را جدی بگیرند