Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل مراتب همدردی و تسلیت رهبر انقلاب را به خانواده شهید فخری زاده ابلاغ کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل امروز سه شنبه ۱۸ آذرماه با حضور در منزل شهید فخری‌زاده با خانواده ایشان دیدار و مراتب همدردی و تسلیت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ولایتی در این دیدار که طهرانچی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی نیز حضور داشت ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند برجسته و ممتاز عرصه هسته‌ای و دفاعی کشور، گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام شهادت شهید دکتر فخری‌زاده فرمودند "این عنصر علمی کم‌نظیر جان عزیز و گرانبها را به‌ خاطر تلاش‌های علمی بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت» و بر پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن و پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه‌ بخش‌هایی که این شهید عزیز در آن ها فعالیت داشتند، تاکید فرمودند.   مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل بر ادامه راه شهید فخری‌زاده تأکید کرد و خطاب به همسر این شهید بزرگوار، گفت: شما در زندگی ایشان نقش بی بدیلی داشتید و از خداوند متعال می‌خواهیم تا بتوانیم ادامه دهنده خوبی برای آن شهید عزیز باشیم.   طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هم در این دیدار  با تسلیت و تبریک شهادت دکتر فخری‌زاده به بیان خاطراتی از این شهید عرصه هسته‌ای و دفاعی کشور پرداخت و اظهار داشت: بنده توفیق دوستی و رفاقت چندین ساله با دکتر فخری‌زاده داشته ام. تفاوت شهید فخری‌زاده با دیگران در این بود که ایشان همه موضوعات را به صورت مبنایی و جدی بررسی می نمود و بر دفاع فردایی و آینده‌نگری در عرصه هسته‌ای و دفاعی تأکید داشت.   در این دیدار، یک جلد قرآن کریم از طرف ولایتی به خانواده معظم شهید فخری‌زاده اهداء شد و همسر و فرزندان شهید از ابراز همدردی و محبت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ابلاغ سلام معظم له تشکر و قدردانی کردند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهید فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید