Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی روز سه شنبه در آیین توزیع سبدهای غذایی جمعیت هلال احمر استان، از جمع آوری و توزیع سبدهای غذایی هلال احمر در میان خانوارهای متاثر از کرونا و کم بضاعت قدردانی کرد.

وی با قدردانی از جمعیت هلال احمر و خیرین نوعدوست استان زنجان در تامین و سبدهای غذایی، اظهارداشت: این چندمین مرحله از توزیع سبدهای غذایی و کمک‌های مومنانه هلال احمر برای خانوارهای آسیب دیده از کرونا و کم برخودار است و شکرانه بازوی توانمند گرفتن دست نیازمندان و ناتوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاتمی خاطرنشان کر: بانک اطلاعاتی خوبی در ارتباط با خانوارهایی که از کرونا آسیب دیده اند در سطح استان زنجان متمرکز جمع آوری شده اند.

وی تاکید کرد: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری باید این کمک‌های مومنانه و توزیع سبدهای غذایی و معیشتی میان خانوارهای آسیب دیده از کرونا ادامه داشته باشد و هیچ خانواده‌ای از قلم نیفتد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه از داوطلبان هلال احمر که در توزیع سبدهای غذایی میان خانواده‌های هدف در استان فعالیت خواهند کرد، نیز قدردانی کرد.

کد خبر 5091176

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بسته معیشتی علی خاتمی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا محدودیت های کرونایی بوشهر بارش باران بارش برف شیوع کرونا شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان کرمانشاه عکس استانها توزیع سبدهای غذایی هلال احمر آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • جمع آوری ۳ میلیارد ریال درجشن گلریزان میبد
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت