Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:13:20 GMT

آیین بزرگداشت شهید فخری زاده در عجب شیر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۶۷۸۳

آیین بزرگداشت شهید فخری زاده در عجب شیر برگزار شد

امام جمعه شهرستان عجب شیر روز سه شنبه در این آیین گفت: هر چند دشمن شهید فخری زاده را از ما گرفت اما ضربات اسلام کاری تر است.

حجت السلام محمود شربیانی اظهار داشت: شهید فخری زاده فردی مکتبی و الگوی برتر برای همه مردم ایران بود و باید شخصیت او را برای جامعه اسلامی بشناسانیم.

وی افزود: دانشمند شهید فخری زاده صاحب ابتکارو نوآوری در ارائه طرح هایی عملی بود و مردم از نعمت تلاشهای او بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شربیانی خاطرنشان کرد: شهید فخری زاده عاشق ولایت و امام و شهادت بود و این اخلاص وی را الگویی برای مردم کرده است.

امام جمعه عجب شیر گفت: خونی که از شهید و مظلومی بر زمین می ریزد بی تاثیر نخواهد ماند و وضع جامعه ما را اصلاح می کند و وحشتی بر دشمنان وارد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان عجب شیر نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدری که خون خود را در مسیر عزت و پایداری ملت بزرگوار ایران و انقلاب اسلامی ایران هدیه کردند، گفت: در بین شهدای شاخص کشور، شهدای هسته‌ای هستند.
عادل اصغرپور افزود: خون پاک شهید فخری زاده چهره عوام فریب آمریکا و اعوان و انصارش را رسوا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: در طول ۴۲ سال گذشته اقدامات تروریستی از جانب دشمن تداوم داشته و دشمن سعی می  کند با ایجاد وحشت و جنگ مسلحانه و ترور نظام را شکست دهد در صورتی که نمی توانند به هدف که می خواهند برسند و هیچ قدرتی نمی‌تواند به مردم و به این مملکت آسیب وارد کنند.

وی ادامه داد: همه پیشرفتهای علمی و فناوری نظامی و موشکی توسط محققان و دانشمندان بی نام و نشان کشورمان صورت گرفته است و این نشان تعصب دانشمندان وجوانان به این نظام و به مرز و بوم است.

اصغرپور در پایان از سپاه و بسیج بابت برگزاری این یادواره قدردانی کرد و افزود: کار دانشمندان هسته‌ای ما با ترور و جنایت های دشمنان متوقف نخواهد شد و دشمن به آرزوی خود نخواهید رسید و این مسیر به قوت ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران شهید محسن فخری‌زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شهید محسن فخری زاده انقلاب اسلامی ایران شهید محسن فخری زاده اخبار کنکور شهید فخری زاده عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • حسن‌زاده: تیم‌های جام جهانی را سوپرایز می‌کنیم
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران