Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@17:10:02 GMT

وریا غفوری در کلینیک دکتر نوروزی آمپول تزریق کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۶۹۵۴

وریا غفوری در کلینیک دکتر نوروزی آمپول تزریق کرد؟

تزریق آمپول به زانوی کاپیتان استقلال در کلینیک دکتر نوروزی انجام نشده است.

به گزارش شریان نیوز،وریا غفوری کاپیتان باتجربه استقلال چند روزی است به دلیل کیستی که در زانوی خود دارد، نمی‌تواند تمرین کند و روز گذشته مقابل صنعت نفت ابادان هم سکونشین بود.

از این رو غفوری برای اینکه درگیر جراحی و دوری بلند مدت نشود یک ریسک را پذیرفت و به زانوی خود آمپول تزریق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره گفته می‌شد که تزریق به زانوی غفوری برای کاهش درد در کلینیک دکتر امین نوروزی پزشک سابق آبی ها انجام شده اما چنین مساله ای صحت ندارد.

پزشکان استقلال نزد دکتر رازی تزریق روی زانوی وریا را انجام دادند و فقط تمرینات فیزیوتراپی کاپیتان استقلال در کلینیک دکتر نوروزی صورت گرفته است. از این رو مرحله درمانی جدید غفوری هیچ ارتباطی با کلینیک دکتر نوروزی ندارد و حتی انجام فیزیوتراپی نیز با نظر خود کاپیتان استقلال در این محل انجام شده است.

باید دید این نوع درمان موقتی روی پای غفوری جواب می‌دهد یا او مجبور به جراحی زانویش خواهد شد.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: کلینیک دکتر نوروزی کلینیک دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران درحالی مصاف بزرگ هفته برابر تراکتور تبریز را در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌کند که کاپیتان اصلی این تیم اجازه حضور در این بازی را ندارد و این روزبه چشمی است که جلوتر از سایر نفرات آبی پوشان وارد زمین خواهد شد.

روزبه که حتی با وجود حسینی هم رهبر بازیکنان استقلال درون زمین است و با توجه به پست کلیدی در قلب زمین بیشترین ارتباط را با بازیکنان مختلف دارد، در این بازی یکی از سخت‌ترین مسابقات خود را دنبال خواهد کرد و باید آبی‌ها را به سمت کسب سه امتیاز و ماندن در صدر جدول رهبری کند.

چشمی که در سال 94 به جمع آبی پوشان پیوست و در این مقطع یک بار به مقصد قطر استقلال را ترک کرده، در نهمین سال حضور در استقلال دومین کاپیتان تیم است و حالا جلوتر از حسینی غایب بازوبند را بر بازو می‌بندد تا برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی به دست کسی جز سیدحسین بسته شود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور