Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
بانک تجارت (سهامی عام)
شماره ثبت38027
شناسه ملی 10100834460
در اجرای مفاد ماده 61 اساسنامه بانک تجارت به اطلاع کلیه سهامداران محترم بانک می رساند ، از آنجائیکه انتخاب اعضای هیأت مدیره این بانک در سال 1400 در دستور کار می باشد و همچنین با عنایت به اینکه اسامی داوطلبان عضویت در هیأت مدیره باید برای تائید صلاحیت به بانک مرکزی ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا.ا اعلام و پس از تائید برای رای گیری به مجمع عمومی صاحبان سهام ارائه گردد، لذا از کلیه سهامداران داوطلب عضویت در هیأت مدیره که دارای شرایط احصاء شده در ماده 63 اساسنامه بانک هستند ، دعوت به عمل می آید حداکثر تا تاریخ 1399/11/15 با همراه داشتن مدارک ذیل به امور سهام بانک تجارت واقع در خیابان آیت اله طالقانی ، حد فاصل خیابان ولیعصر و خیابان حافظ ، شماره 402 ـ طبقه اول مراجعه نمایند .
مدارک لازم جهت ثبت نام :
1- ارائه تائیدیه کتبی از سوی حداقل 5 درصد سهامداران بانک
2- تصاویر شناسنامه وکارت ملی به همراه اصل آنها
3- تکمیل فرم ثبت نام اعلام داوطلبی و ارائه مدارک مورد نیاز مندرج در فرم مذکور
شایان ذکر است داوطلبان محترم برای آگاهی از شرایط عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت ( مفاد ماده 63 اساسنامه بانک ) به سایت اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه فرمایند.
هیأت مدیره بانک تجارت
(شرکت سهامی عام)

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عضویت در هیأت مدیره بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلافروشان حتما بخوانند/ جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: در راستای تسهیل تکالیف مودیان مالیاتی، مودیانی که ملزم به صدور صورت‌حساب الکترونیکی شده‌اند از جمله مودیان طلا و جواهر، اختیار دارند از طریق ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان (ارسالی توسط مودی یا شرکت‌های معتمد) یا سایر سامانه‌های دولتی از جمله سامانه جامع تجارت، صورتحساب‌های های خود را ارسال کنند.

بدیهی است در صورت ارسال صورت‌حساب از طریق سامانه جامع تجارت و دریافت تاییدیه ثبت آن در سامانه مودیان (تاییدیه مذکور در سامانه جامع تجارت نیز قابل نمایش است)، در اجرای تبصره (۳) ماده (۵) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان الحاقی طی ماده (۶) قانون تسهیل تکالیف مودیان، نیازی به ثبت مجدد صورت‌حساب الکترونیکی در سامانه مودیان توسط مودی نخواهد بود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902112

دیگر خبرها

  • سفر هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان به افغانستان
  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • برقراری تجارت آزاد بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • طلافروشان حتما بخوانند/ جزییات ثبت صورت‌حساب در سامانه مودیان و تجارت
  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • ثبت همزمان صورتحساب طلافروشان در ۲ سامانه‌ لغو شد؟
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ابلاغ ماده واحده «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان»