Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی سرپرست فرمانداری ماکو گفت: پیشگیری از عادی سازی هم برای مسئولین و هم برای مردم باید انجام گیرد چرا که با یک لحظه غفلت آمار مبتلا بلافاصله حالت صعودی گرفته و اقدامات و عملیات را برای ما دشوار می سازد.

رعنا قربانی امروز ۱۸ آذرماه در بیست و چهارمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا ماکو که در محل فرمانداری شهرستان ترتیب یافت، با بیان اینکه وضعیت شهرستان نارنجی بوده و نرخ رشد ابتلاء نیز از ۸۶ صدم درصد به ۱۳ صدم درصد رسیده است که خوشبختانه آمار مبتلایان سیر نزولی را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در راستای جلوگیری از عادی انگاری مسئولین باید پای کار باشند و از مردم نیز خواهشمندیم همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دهند چرا که عادی سازی بیماری کرونا توسط مردم و اقشار مختلف می تواند در آمار مبتلایان ما تاثیر گذار باشد.

قربانی در خصوص نارضایتی هایی که از حضور خودروهای بدون پلاک و یا خودروهای با پلاک مخدوش در سطح شهرستان بوجود آمده است نیز افزود: نیروی انتظامی با تشکیل تیم هایی در سطح شهر در صورت مشاهده همچین موردی با مالکین متخلف برخورد و خودروی مذکور را به پارکینک انتقال خواهد داد.

 دکتر رحیم صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو نیز در این جلسه با بیان اینکه تغییر وضعیت شهرستان ماکو از حالت سیاه به نارنجی را مدیون اتحاد، همدلی و انسجام شهروندان و مسئولین عزیز هستیم، افزود: همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نماییم تا دوباره به وضعیت قرمز یا سیاه بازنگردیم.

وی از بخششی جاودانه در شهرستان خبر داد و گفت: در اقدامی خداپسندانه خانواده خیری تعداد ۱۵ عدد دستگاه کپسول اکسیژن ۵۰ لیتری به ارزش تقریبی ۶۷۰ میلیون ریال خریداری و تحویل بیمارستان فجر کردند.
 
رییس شبکه بهداشت و درمان ماکو افزود: مشاهده این حجم از مسئولیت پذیری مردم و همدلی آنها در کنار تیم درمان از نشانه های فرهنگ والای مردم ماکو است و حقیقتا این همراهی و همدلی شما عزیزان به همکاران ما انرژی مضاعفی خواهد بخشد، تا با تلاش هرچه تمام تر به مراقبت از بیماران عزیزمان بپردازند.

وی در ادامه گفت: به دنبال محدودیتهای جاده ای اعمال شده، دریافت نامه تردد بیماران نیازمند به سفر به مرکز استان یا استان‌های همجوار، منوط به ارائه مدارک کتبی نظیر نسخه تجویز شده و گواهی صادره از سوی پزشک معالج در ماکو و کپی گواهی یا نوبت اخذ شده در شهرستان مقصد جهت معالجه است.

 سرهنگ جعفرنژاد رئیس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی ماکو نیز در این جلسه با بیان اینکه خودروهای فاقد پلاک در صورت مشاهده، جریمه و به پارکینگ انتقال داده خواهند شد، گفت: از آغاز اعمال محدودیت ها و منع تردد خودروهای غیر بومی در شهرستان ۴۰ دستگاه خودروی با پلاک غیربومی در داخل شهر توسط راهنمایی و رانندگی و ۳۰ دستگاه خودروی با پلاک غیر بومی نیز در جاده توسط پلیس راه جریمه شده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها عادی انگاری ویروس کرونا محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

کد خبر 6095002

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • جنگ غزه / آمار قربانیان به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۵۹۶ هزار نفر افزایش یافت
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان