Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیرعامل پرسپولیس، کارگروه تخصصی فینال آسیا تشکیل جلسه داد.

مدیران پرسپولیس در خصوص حضور این تیم در فینال آسیا تشکیل جلسه دادند.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کارگروه تخصصی فینال آسیا غروب امروز سه‌شنبه به ریاست جعفر سمیعی، مدیرعامل، تشکیل جلسه داد. در این نشست، دکتر ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه، حسین علیپور مشاور در امور اداری و پشتیبانی، امیرعلی حسینی مدیر امور بین‌الملل، محمد امام‌وردی مدیر امور ورزشی و کاوه علی‌اسماعیلی، مشاور رسانه‌ای و ارتباطات و مسوول روابط عمومی باشگاه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه به منظور بررسی اقدامات انجام شده و میزان پیشرفت امور بر اساس چک‌لیست تنظیمی در جلسات قبل، اقداماتی که باید در روزهای آینده انجام شود و بخش‌هایی که باید عهده‌دار انجام آن شوند، همچنین پیگیری مواردی که از سوی سرمربی و مدیر تیم مطرح شده است، برگزار شد. در ابتدای این جلسه معاون اجرایی باشگاه فهرست و گزارشی از اقدام‌های صورت گرفته و نهایی شده را قرائت کرد و در ادامه بخش‌های مختلف گزارشی از عملکردها و اقدامات در حال انجام را به مدیرعامل اعلام کردند.

در پایان این نشست، فهرست اموری که باید تا زمان اعزام و پس از آن در قطر دنبال شود و برنامه مربوط به زمان‌بندی برنامه‌ها مشخص و برای ابلاغ به بخش‌های مختلف و مدیران و معاونان باشگاه آماده شد. گفتنی است این چهارمین و آخرین جلسه کارگروه آسیایی باشگاه پرسپولیس بود و مسوولان هر بخش باید گزارش نهایی خود را تا قبل از اعزام تیم به دفتر مدیرعامل باشگاه ارائه دهند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فینال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!