Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: 10 کیلومتر از محور پارس‌آباد به سربند سال آینده چهار بانده شده و زیر بار ترافیک خواهد رفت.


اکبر بهنام‌جو ۱۸ آذر  در بازدید از چهار خطه پارس آباد به سربند به همراه نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار با اشاره به اینکه 10 کیلومتر از این مسیر به پیمان رفته و پیمانکار با جدیت پروژه را اجرا می کند، اظهار کرد: برای احداث پل و ابنیه مورد نظر در این مسیر و همچنین اجرای خط انتقال آبروی کشاورزی 14 سیفون در نظر گرفته شده که لوله مورد نظر خریداری و برای اجرای پروژه در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل تصریح کرد:‌ در این بازدید با پیمانکار شرط شده تا در قبال پرداخت 20 میلیارد تومان اعتبار در ماه‌های آینده 10 کیلومتر اول این مسیر تا خردادماه آسفالت و آماده بهره‌برداری شود تا اهالی از این مسیر چهار بانده استفاده کنند.
بهنام‌جو افزود: چهار بانده کردن این محور برای ما اولویت دارد چرا که بخشی از تصادفات خونبار جاده‌ای در این مسیر اتفاق می‌افتد که قطعا با چهار خطه شدن این مسیر و رعایت قوانین و مقررات رانندگی از سوی اهالی، بسیاری از تصادفات مرگبار در این محور کاسته خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: قرار شد 45 کیلومتر محور سربند به مشگین‌شهر نیز به سرعت به پیمان رفته و با انتخاب پیمانکار از دو محل تأمین اعتبار برای پروژه انجام شود.
بهنام‌جو اضافه کرد: قرار است از محل جهش تولید و سفر رئیس جمهور تأمین اعتبار برای این محور مواصلاتی انجام شده به طوریکه مرحله اول برگزاری مناقصه برای تعیین پیمانکار انجام شده و به زودی با تعیین قیمت از سوی برنامه و بودجه پیمانکار انتخاب و کار در این مسیر قوت و قدرت بیشتری پیدا می‌کند.
وی در ادامه بیان کرد: در دو سه سال آینده با اجرایی شدن چهار خطه پارس‌آباد به سربند و قسمتی از محور سربند به مشگین‌شهر تلفات و تصادفات در این مسیر کاهش پیدا کرده و ایمنی تردد را برای ساکنان این منطقه شاهد خواهیم بود.
بهنام‌جو ادامه داد: در کنار این پروژه، محور پارس‌آباد – بیله‌سوار تا سه راهی گرگ تپه نهایی شده و قرار است با انتخاب پیمانکار این پروژه نیز سرعت اجرایی بیشتری بگیرد.
استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش راه و شهرسازی استان در اجرای چهار خطه‌ها و تکمیل مسیرهای پرتردد و حادثه‌خیز اظهار کرد: امیدواریم با چهار خطه شدن محورهای مواصلاتی استان که سالانه 100 تا 150 کیلومتر آن عملیاتی می‌شود، زمینه ارتقا ایمنی و تردد راحت شهروندان استان را در این مسیرها شاهد باشیم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جاده سربند پروژه عمراني پارس آباد چهار خطه بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید

به گزارش خبرنگار مهر، ظاهر وطنخواه عصر دوشنبه در نشست شورای زکات که در مدرسه علمیه خواهران ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: بانوان طلبه باید مروج پرداخت زکات در میان مردم باشند و ترویج و تبلیغ عمل حسنه پرداخت زکات در میان مردم از مسئولیت‌های طلاب خواهر است.

وی خاطرنشان کرد: جامع‌ترین برنامه اجتماعی خداوند عدل و احسان است چرا که همه هستی بر پایه عدالت استوار بوده و این عدالت با تمام قدرتش در مواقع بحرانی به تنهایی کارساز نیست بنابراین خداوند بلافاصله بعد از عدل دستور به احسان داده است.

رییس کمیته امداد شهرستان پارس آباد افزود: یکی از سفارش‌های مهم اخلاقی قرآن، همدردی و همدلی با دیگران و به فریاد آنان رسیدن است.

وطنخواه با بیان اینکه امروزه متاسفانه در جامعه شاهد کم رنگی موضوع کمک به هم نوعان و به ویژه محرومان هستیم، تصریح کرد: مردم باید بدانند که دست احسان کننده بعد از دست خدا قرار دارد، بنابراین افراد نباید تنها به فکر آسایش خود باشند و از کمک به افراد جامعه، خویشان، بستگان و نزدیکان خود غافل نباشند. وی گفت: امروزه پرداخت زکات مستحب در کنار زکات واجب کمک شایانی به افراد نیازمند کرده است و این امر علاوه بر بهبود شرایط مالی و اقتصادی مستمندان، به طور حتم رضایت الهی را به همراه خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد امام (ره) پارس‌آباد با اشاره به مسئولیت خطیر طلاب و خواهر در اطلاع‌رسانی امر پرداخت زکات، افزود: خواهران طلبه باید با ترویج و تبلیغ پرداخت زکات در محافل عمومی و مراسمات مذهبی، این عمل خیر را گسترش داده و زمینه رفاه حال نیازمندان را فراهم کنند.

کد خبر 6091786

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز