Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، پرویز سالاری و هیات همراه در دیدار با هیات رئیسه دانشگاه آزاد بندرعباس با اشاره به ظرفیت های بزرگ استان هرمزگان در حوزه های مختلف، نقش دانشگاهیان را در توسعه و نظارت بر عملکرد مجموعه های دولتی و غیر دولتی مهم ارزیابی کرد و افزود: دانشگاهیان این مجموعه مردم نهاد را کمک کنند تا بتوان به اهداف عالیه نظام که مبارزه با فساد، رانت و سایر تخلفات است  نزدیکتر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در باورهای مردم دارد و دشمن با نفوذ  در اجتماعات مردمی سعی داشت تا با شبهه افکنی انقلاب را از مردم بگیرد؛ امروز با توجه به عقیم ماندن  در آن اهداف قبلی، به به فکر گرفتن مردم از انقلاب افتاده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه دشمن با حمایت همه جانبه از مدبران نالایق و ناکارآمد قصد ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت را دارد خاطرنشان ساخت: باید هوشیار بود و با حذف این مدیران نالایق، مردم را به انقلاب و اهداف آن دلگرم تر کرد.

سالاری  با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی یادآوری کرد: رهبری معظم با بیان دیدگاه اقتصاد مقاومتی و نگاه نوین به میحث اقتصادی کشور  تاکید بر تشکیل و راه اندازی  قرارگاه اقتصاد مقاومتی داشتند تا بتوان از این راه، اقتصاد کشور را ساخته و پرداخته کرد.

وی نقش دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان را همراهی با دستگاه های نظارتی بر شمرد و افزود: برای جلوگیری از بروز فساد، رانت، بی عدالتی و ظلم این نهاد در صدد شناسایی متخلفین و همراهی و کمک به دستگاههای نظارتی، برای نتیجه بهتر هستیم.

مدیر دفتر نمایندگی دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان توسعه رشته ها را مطابق نیاز استان یادآور شد و گفت: دانشگاه ها با نیاز سنجی باید رشته ها را متناسب  با نیازهای هر  منطقه توسعه دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان نیز در این جلسه با قدردانی از اعضای دفتر مدیریت دیده بان، شفافیت و عدالت شعبه هرمزگان گفت: بدون شک عدالت خواهی، ایجاد شفافیت و جلوگیری از فساد و رانت یک وظیفه ملی و دینی است که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

احسان کامرانی نقش دستگاههای نظارتی و عملکرد آنها را خوب ارزیابی کرد و افزود: همه دستگاه های نظارتب با جدیت در حال انجام کار خود هستند و در این میان لازم است تا مردم نیز به عنوان اعضای این جامعه این نهادها را کمک کنند.

وی با انتقاد از اینکه  استان هرمزگان چهارمین استان درآمدزای کشور است که در توزیع و تخصیص بودجه کشور  در رتبه 14 قرار می گیرد تاکیدکرد: نمایندگان مجلس و موسسات مردم نهاد باید با پایش اوضاع اقتصادی استان و مطالبه گری از طریق مجاری قانونی و نمایندگان مجلس در تخصیص بودجه به استان تلاش بیشتری کنند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره به نقش صنایع غرب  این استان یادآورشد، سهم استان هرمزگان از این صنایع چقدر است؟ هزینه های امورات این کارخانه ها و شرکت ها در تولید آلودگی، پسماند، زباله، بهداشت و... برای استان چه اندازه  است؟

این مقام مسئول، طرح آمایش رشته های دانشگاهی را یکی از برنامه های در حال اجرای دانشگاه آزاد خواند و افزود: توجه به ظرفیت استان، پتانسل های موجود و نیاز صنایع و بازار کار در طرح آمایش رشته ها به شدت مورد توجه برنامه ریزان آموزشی است.

کامرانی با اعلام حمایت از جریان علمی در دانشگاه ها گفت: دانشگاهها به عنوان منبع تحولات کشور می توانند با ورود به عرصه های اجتماعی جامعه، به درستی ابفای نقش کنند.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1083334 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس احسان کامرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس احسان کامرانی استان هرمزگان دانشگاه آزاد رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی ظهر چهارشنبه در مراسم گرامی‌داشت روز معلم در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، با تاکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، افزود: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنها مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، گفت: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، اظهار داشت: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد به دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاوردهای خوبی داشته است.

رحمتی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاوردهای دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

وی تصریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

کد خبر 6094213

دیگر خبرها

  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌ خواه جهان
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • تجمع نمازگزاران البرزی در حمایت از مردم غزه و جنبش دانشجویی عدالت‌خواه جهان
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه