Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به حکم صادر شده برای شهیندخت مولاوردی، در حساب توییتری خود نوشت: «اقدامات خانم دکتر مولاوردی براساس جایگاه رسمی‌شان به عنوان عضو کابینه و معاون رئیس جمهور در امور زنان صورت گرفته است. شخصیت دینی، اخلاقی و مهارت حقوقی و سیاسی ایشان، مانع انتساب نیت سوء به این بانوی فرهیخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال بروز خطای سهوی برای هر مدیر ارشدی وجود دارد، قاعدتا جوانب حفاظتی ارتباطات کاری بین‌المللی این حوزه، مورد اهتمام سرکار خانم مولاوردی و سایر نهادهای ذیربط بوده است. برخوردها با این بانوی سیاستمدار نباید به گونه‌ای باشد که موجب کاهش انگیزه و مشارکت فعال زنان کشور گردد.

با احترام به استقلال نظام قضایی، استدعا دارم رئیس محترم قوه قضائیه با ورود به پرونده خانم مولاوردی، اجازه ندهند مشارکت فعال زنان کشور کمرنگ شود.

با صحبتی که با جناب آقای رییسی داشته‌ام‌ و شناختی که از تجارب ارزنده و رویکرد منصفانه و ملی ایشان دارم، به فرجام نیکِ ماجرا خوشبینم.»

گفتنی است که شنبه حکم محکومیت بدوی شهیندخت مولاوردی معاون سابق رئیس جمهور در امور زنان و خانواده  صادر شد که شامل دو سال حبس است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محمدرضا عارف شهیندخت مولاوردی محکومیت مولاوردی محکومیت شهیندخت مولاوردی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش

اولین نشست خبری اصغر جهانگیر، به‌عنوان سخنگوی قوه قضاییه امروز، سه شنبه ( ۱۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش میزان، سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده چای دبش گفت: از ابتدا پرونده قضایی تشکیل شده بازپرس پرونده تحقیقات جامع و مفصلی انجام داد. بعضی افراد در این ارتباط از جمله صاحب اصلی چای بازداشت شد.

جهانگیر افزود: برخی با قرار‌های لازم آزاد شدند. پرونده پس از طی مراحل در حال صدور قرار نهایی بود که جرم جدید کشف شد. تعدادی مهر مربوط به شرکت‌های داخلی و خارجی در محلی کشف شد که لازم شد در این خصوص از متهمان تحقیقات به عمل آید.

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی وجود دارد
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • در چه سنی میزان باروری زنان به انتها می‌رسد؟
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم