Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،«نصرت‌الله مرادی» روز سه‌شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای سنقر و کلیایی با حضور فرماندار و مسوولان این شهرستان افزود: حمایت مردم از کادر درمان و درک تحمل سختی‌های این عزیزان با همراهی در رعایت محدودیت ها در روزهای اخیر قابل تقدیر است.

وی اظهار داشت: با توجه به گزارش ها و بازدیدهای صورت گرفته در شهرستان سنقر و کلیایی اقدامات موثر و خوبی در اجرای محدودیت‌ها انجام گرفته است به گونه‌ای که امروزه شاهد کاهش حجم قابل توجهی از بیماران بستری در بیمارستان سنقر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در سنقر به غیر از خدمات‌رسانی به جمعیت این شهرستان، پاسخگویی مراجعان شهرستان‌های اطراف به خاطر خدمات‌دهی مناسب و نزدیک بودن فاصله نیز وجود دارد که در تقسیم امکانات، خدمات رسانی به جمعیت بیشتری را باید مدنظر قرار دهیم.

مرادی همچنین اقناع سازی را از مؤلفه های ضروری مقابله ای با ویروس کرونا دانست و افزود: اگر اقناع سازی و اطلاع‌رسانی به درستی انجام شود بخش اعظمی از هزینه ها در مدیریت و مبارزه با این ویروس کاسته می‌شود.

شرایط سنقر و کلیایی در وضعیت کرونا تحت کنترل است

فرماندار سنقر و کلیایی نیز در این جلسه با اعلام اینکه از ۶۴ بیمار بستری در بیمارستان امروز به ٢۶ مورد رسیده‌ایم، گفت: شرایط شهرستان در وضعیت کرونا هم اکنون تحت کنترل و مدیریت است. 

«غلامرضا مرتضوی» افزود: از مردم، مجموعه اصناف و بازاریان  که نهایت همکاری را تاکنون در اجرای محدودیت‌ها داشته اند تشکر و قدردانی می‌کنم. 

وی با بیان اینکه باید همواره  رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفت، گفت: متاسفانه با برگزاری مهمانی و دورهمی های خانوادگی از کرونا غفلت می‌شود که با اتمام کار کشاورزی و پیش رو بودن شب یلدا بسیار نگران کننده است. 

وی ادامه داد: از مردم فهیم شهرستان تقاضا داریم همچون گذشته توصیه های بهداشتی را رعایت کنند چرا که بی اهمیتی به این موضوع تداوم محدودیت ها، تعطیلی و ضربه به اقتصاد برخی از خانواده ها و کسب و کارها را به همراه دارد. 

ارایه گزارش اجرای محدودیت ها و اجرای گزارش طرح شهید قاسم سلیمانی بخشی دیگر از موضوعاتی بود که فرماندار سنقر و کلیایی در این جلسه مطرح کرد.

شهرستان سنقر و کلیایی در ۸۵ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و بیش از ۸۲ هزار نفر جمعیت دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت سنقر محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت سنقر محدودیت های کرونا ویروس کرونا سلامت سنقر محدودیت های کرونا اخبار کنکور سنقر و کلیایی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای طرح مدیریت تلفیقی (ICM) در سه هزار هکتار شالیزار مازندران به منظور تولید برنج سالم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، فرید بیگی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد گیاه پزشکی استان مازندران در ساری از اجرای روش مدیریت تلفیقی (ICM) در اراضی کشاورزی مازندران خبر داد و اظهار کرد: این روش با اهداف حاصل‌خیزی خاک، مدیریت آفات و بیماری‌ها، مدیریت آب، تناوب زراعی، کنترل علف‌های هرز و استفاده بهینه از نهاده‌های کشاورزی است.

وی افزود: برای تولید محصول سالم برنج به روش مدیریت تلفیقی (ICM)، مصرف بهینه کود، استفاده از تله‌نوری و مبارزه مکانیکی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سرپرست مدیریت حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از اجرای این طرح در سه هزار هکتار اراضی شالیزاری استان به‌منظور تولید برنج سالم خبر داد و گفت: این برنامه سال گذشته در ۱۴۰ هکتار اراضی شالیزاری مازندران اجرا شد.

بیگی با اشاره به اینکه بیماری زنگ زرد از جمله بیماری‌های مهم مزارع گندم است، تصریح کرد: تاکنون با بیماری زنگ زرد در ۱۹ هزار هکتار مزارع گندم استان مبارزه شیمیایی شد.

وی با تاکید بر اهمیت مبارزه با آفت شپشک توت روی کیوی یادآور شد: به لزوم مبارزه با این آفت و دریافت گواهی ارتقای سلامت کیوی (کد QR) دستور کار قرار گرفت که وجود این آفت مانع صادرات کیوی به خارج از کشور می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی سال گذشته برای فعالیت آفت مگس مدیترانه‌ای و شکار آفت در سال قبل و ادامه این شرایط مطلوب در سال جاری، مبارزه با مگس میوه با اولویت کانون‌کوبی مورد تاکید است، عنوان کرد: سال گذشته مبارزه شیمیایی با مگس میوه در ۵۰ هزار هکتار و مبارزه غیرشیمیایی با این آفت نیز در ۱۰۱ هزار هکتار از باغ‌های استان انجام و ۱۳۷ هزار مگس به‌وسیله تله‌های فرمونی و جلب‌شونده در ایستگاه‌های پیش‌آگاهی استان شکار شد.

کد خبر 749095

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • زیرساخت های بردسکن نیازمند رسیدگی فوری از سوی مسوولان استان است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه