Web Analytics Made Easy - Statcounter

بابک نگاهداری ، با اشاره به برگزاری نشست تقدیر از منتخبان جشنواره شهید مدرس قوه مقننه، گفت: این نشست صبح امروز (سه شنبه 18 آذر ماه) با حضور دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، معاونان اجرایی، قوانین و نظارت مجلس، روسای دیوان محاسبات و مرکز کتابخانه مجلس، برخی از مدیران کل و روسای ادارات و جمعی از کارکنان مجلس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جشنواره شهید مدرس علاوه بر مسائل مرتبط با کارکنان، مدیران و واحدهای نمونه مجلس، بخش مردمی و استفاده از ظرفیت های مردمی سازی به عنوان یکی از رویکردهای اصلی مجلس یازدهم مورد توجه قرار گرفت.

وی گفت: نشست تقدیر از منتخبان جشنواره شهید مدرس به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا با حضور اندکی از کارکنان مجلس برگزار شد و در این جلسه از کارمندان و مدیران و واحدهای نمونه مجلس و بخش های زیر مجموعه قوه مقننه از جمله دیوان محاسبات، مرکز پژوهش ها، کتابخانه و سایر ارکان دیگر با حضور رئیس مجلس با اهدای لوحی تقدیر شد.

نگاهداری ادامه داد: جشنواره امسال شهید مدرس دو ویژگی بسیار مهم داشت، در سال های گذشته نیز، کارمندان نمونه انتخاب و تقدیر می شدند، اما در دوره جدید، ملاک اصلی در انتخاب کارمندان نمونه، توجه به رویکردهای تحولی مجلس یازدهم از جمله کارآمدسازی، هوشمندسازی، مردمی سازی و شفاف سازی بود.

وی گفت: در جشنواره امسال شهید مدرس تلاش شد که با معیار و شاخص گذاشتن، پرسنل سازمان اداری و پشتیبانی مجلس را ترغیب به همراهی با برنامه های تحولی مجلس کنیم، از طرفی در رابطه با برگزاری این جشنواره از کارمندان خواسته شد تا پیشنهادات و ایده های تحولی خود را در راستای اولویت های چهارگانه ارائه کنند که در نهایت حدود 120 ایده در نظام پیشنهادات ارائه شد که از این تعداد، 75 ایده به هیأت داوران ارجاع شد که در نهایت سه ایده به عنوان پیشنهادات برتر انتخاب شدند که در نشست امروز با حضور رئیس مجلس از این افراد تقدیر شد، همچنین به صورت جداگانه از سه طرح برتر دیگر نیز تقدیر می شود.

نگاهداری ادامه داد: قرار است که کلیه ایده‌ها و پیشنهادات تحولی مجلس مورد ارزیابی قرار گرفته و با کمک خود ایده پردازان به نتایج مثبتی در این عرصه برسیم./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جشنواره شهید مدرس تحولی مجلس رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، این نشست چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ با حضور هادی البرزی (دکتری مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه) و ابوالفضل ولوی (پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه) و دبیری بردیا عطاران (مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان) در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر(ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹، مراجعه کنند و یا از طریق نشانی اینترنتی زیر در برنامه شرکت کنند:

این نشست از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication نیز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی