Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از کش و قوس‌ها فراوان سرانجام ساعاتی پیش تکلیف دومین سهمیه لیگ برتر فوتسال اصفهان  یک هفته پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برترمشخص شد.

هایپر شهر شاهین شهر که سال گذشته نمایش پر فراز و نشیبی را از خود به جای گذاشت، ساعاتی پیش به کار خود در لیگ برتر پایان داد و سهمیه این تیم به بازارهای روز کوثر  واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا دادخواه، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پس از مذاکرات انجام شده میان مجموعه هایپر شهر شاهین شهر و مجموعه بازارهای روز کوثر سرانجام سهمیه این تیم با نظارت هیأت فوتبال اصفهان، منتقل شد؛ امیدواریم مجموعه جدید بتوانند تیمی در خور شأن اصفهان را راهی مسابقات کند.

داوود توسل، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، پیرامون این موضوع اظهار داشت: پس از مشکلاتی که برای مجموعه هایپر شهر شاهین شهر، بر این باور رسیدیم که به ورزش ورود کنیم، ابتدا جای دارد از زحمات مجموعه هایپر شهر در سال‌های حضورشان کمال تشکر را داشته باشم، همچنین از مدیران اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال اصفهان در که در انتقال این سهمیه کمک شایانی را به ما داشتند.

مدیر اجرای باشگاه بازارهای روز کوثر اضافه کرد: مجموعه بازارهای روز کوثر یک مجموعه خصوصی است و انشا الله بتوانیم نتایج در خور َشأن اصفهان را کسب کنیم.

وی در خصوص انتخاب اعضای فنی و بازیکنان این تیم تشریح کرد: نهایتاً تا فردا نتیجه کادر فنی مشخص خواهد شد؛ چند گزینه بر روی میز داریم و سعی می‌کنیم نهایتاً تا 48 ساعت آینده تیم را جدید را معرفی کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر اصفهان فوتسال شاهین شهر بازارهای روز کوثر هایپر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها «مست عشق» حسن فتحی روی پرده سینماست؛ فیلم سینمایی تولید مشترک ایران و ترکیه که بعد از ساخت و البته در طول تولید حواشی زیادی داشت. حسن فتحی بعد از تولید سریال پرمخاطب «شهرزاد» به سراغ «جیران» رفت؛ سریالی که حاشیه‌هایش آنقدر دامن سریال را گرفت که کار به دادگاه کشید و اگرچه درنهایت سریال پخش شد، پخش باز هم در نیمه‌راه متوقف شد و بعد از گذراندن مراحل شکایت درباره حق مالکیت ادبی، این سریال تاریخی توانست به خط پایان پخش خود برسد.

حسن فتحی از سال گذشته درگیر تولید سریالی به نام «ازازیل» است. این سریال با مضمونی اجتماعی و پلیسی اخیرا از ساترا مجوز تولید گرفته است.

کارگردان اول این سریال ابوالحسن داوودی بود و بعد از حمیدرضا قربانی به‌عنوان کارگردان انصرافی سریال «ازازیل» نام برده شد؛ ولی فتحی برای جلوگیری از تکرار حاشیه‌ای از جنس «جیران» تأکید کرد که نخستین شرطش برای پذیرش کارگردانی «ازازیل» رضایت فردی است که پیشتر به‌عنوان کارگردان از او نام برده شده بود و درحقیقت بعد از رضایت قربانی بود که اقدام به ساخت این سریال کرد.

از پریناز ایزدیار و مریلا زارعی به‌عنوان بازیگران «ازازیل» یاد شده است. ایزدیار بعد از شهرزاد و جیران سومین همکاری مشترک را با حسن فتحی دارد. «ازازیل» به نویسندگی مسعود خاکباز (نویسنده سریال «دفتر یادداشت») و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی (تهیه‌کننده سریال «مهمونی») تولید خواهد شد.

با پیگیری از ساترا، این سازمان به همشهری اعلام کرد: اصلاحات مربوط به سریال ازازیل به تیم تولید اعلام شده است و این سریال برای دریافت مجوز انتشار از ساترا نیازمند اعمال اصلاحات و ارائه نسخه اصلاح‌شده است.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش در تیم ملی مشخص شد
  • تکلیف شمسایی برای ادامه فعالیتش تیم ملی مشخص شد
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول