Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه رشت گفت:حکومت انبیا و حکومتی که بر مبنای توحید باشد هیچ‌وقت شکست نمی‌خورد و دچار انحطاط نمی‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امشب در جلسه هفتگی تفسیر قرآن اظهار داشت: با توجه به تفسیر آیه‌های 25 و 26 سوره حدید، آیه 25 سوره حدید در مقام بیان تشکیل حکومت الهی است و براین اساس قرآن می‌فرماید که خدای متعال قوی و عزیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: معنای قوی و عزیز بودن خدای متعال آن است که مومنان، موحدان و همه آن‌ها که به آیین انبیای الهی گرویدند، بدانند در قلعه‌ای نفوذ‌ناپذیر قرار گرفتند.

آیت‌الله فلاحتی خاطرنشان کرد: حکومت انبیا و حکومتی که بر مبنای توحید باشد هیچ‌وقت شکست نمی‌خورد و همه حکومت‌های انبیای الهی نورانی، دارای رافت و رحمت و بر محور عدالت بوده است.

مردم گیلان از کمبود مراکز عرضه پوشاک اسلامی گله‌مند هستندهشدار نماینده ولی‌فقیه در گیلان در مورد پسماند و آلودگی رودخانه‌ها؛ مسئولان اجرایی چه می‌کنند؟28 سازمان مردم‌نهاد امر به معروف در گیلان تشکیل می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت اظهار داشت: خدای متعال بسیار عزیز است و همچنین، مسلمان عزیز است زیرا هر کسی در کنار انبیا باشد، عزیز می‌شود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان افزود: خدا در قرآن عزت را منحصر به 3 گروه کرده است که شامل خدا، رسول خدا و مومنان می‌شود و بنابراین مومنان راستین، عزیز هستند.

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: اصل عزت از آن خدای متعال است و هر کسی که عزت دارد، آن را از خدای متعال گرفته است؛ ضمن اینکه عزت به معنای شکست‌ناپذیر است؛ پس مومن شکست‌ناپذیر محسوب می‌شود.

امام جمعه رشت اظهار داشت: با توجه به ترجمه آیه 26 سوره حدید، نوح و ابراهیم فرستاده شدند و در دودمان آن دو نبوت، کتاب قرار داده شد و بعضی از آن‌ها هدایت یافتند و بسیاری از آن‌ها گناهکار و فاسق شدند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان خاطرنشان کرد: خدای متعال برای اینکه بشر به سعادت برسد و عدالت قیام کند و در این دنیا عزیز شود، پیامبران را فرستاد.

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: خدای متعال، نبوت را در فرزندان نوح و ابراهیم به ودیعه گذاشته است و همچنین خدای متعال کتاب را برای نوح و ابراهیم و فرزندان آن‌ها فرستاد.

وی اظهار داشت: با توجه به سرگذشت گذشتگان در قرآن، هدایت و گمراهی در امت‌های گذشته تا امروز رسم بوده و کسی که در مسیر انبیای الهی نیست، خدا از او تعبیر به فاسق به معنای معصیت‌کار کرده است.

آیت‌الله فلاحتی  ابراز داشت: اگر می‌خواهیم در مسیر انبیا و پیامبر آخرالزمان(ص) باشیم، نباید مایوس شویم و همچنین کثرت جمعیت مخالفان اسلام نباید مومنان را نگران کند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت ولی فقیه خدای متعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز کارگر با حضور در سه واحد تولیدی، با اهدای گل این روز را به کارگران زحمتکش تبریک گفت.

وی بیان کرد: شما افسران صنعتی و سربازان امام زمان (عج) در این عرصه هستید و برای نایب امام زمان (عج) سربازی می‌کنید.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: کارگران از دوران مبارزات انقلاب تا دفاع مقدس و پس از آن همیشه در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: تولید کالای با کیفیت موجب جلب اعتماد مردم، ارتقای معیشت و امنیت شغلی خود و رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

شرکت‌های سپهر الکتریک، بهمن دیزل و کاشی الوند، سه واحد تولیدی بود که امام جمعه به مناسبت روز کارگر در آنها حضور یافت و روز کارگر را تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • انعکاس به موقع رسانه‌ها در پاسخ سخت ایران به اسراییل
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد