Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@16:09:58 GMT

اوزیل به دی‌سی یونایتد می‌رود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۸۲۱۶

هافبک آلمانی تیم فوتبال آرسنال ممکن است برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش راهی آمریکا شود. خبرگزاری میزان - در حالی که برخی رسانه‌ها گزارش داده‌اند که مسعوت اوزیل ممکن است در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو راهی ترکیه شود تا فوتبالش را با پیراهن تیم فنرباغچه دنبال کند، حالا خبر می‌رسد که او ممکن است مسیری کاملاً متفاوت را برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس ادعای خبرگزاری «DHA» ترکیه، باشگاه دی‌سی یونایتد آمریکا در راه به خدمت گرفتن اوزیل ۳۲ ساله پیشتاز است و نسبت به سایر رقبا در وضعیت بهتری قرار دارد. طبق این گزارش، هافبک آلمانی توپچی‌های لندن ترجیح می‌دهد فوتبالش را در MLS آمریکا دنبال کند و به دنبال تجربه چالش جدیدی است.
هافبک پیشیم تیم‌های شالکه و وردبرمن که بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در رئال مادرید عضویت داشت، در تابستان سال ۲۰۱۳ به آرسنال ملحق شد و تاکنون در ۲۵۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و ۴۴ گل نیز به ثمر رسانده است.
اوزیل، اما این فصل جایی در برنامه‌های تاکتیکی میکل آرتتا نداشته و حتی یک دقیقه هم نتوانسته برای این تیم به میدان برود. در واقع آرتتا نام او را در لیست ۲۵ نفره آرسنال قرار نداده تا نشان دهد که اعتقادی به این هافبک آلمانی ندارد.
هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آلمان پیش از این گفته بود قصد دارد تا پایان قراردادش در آرسنال بماند، قراردادی که در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد.

 

بیشتر بخوانید: لینگارد در حال مذاکره با سوسیه‌داد
انتهای پیام/ برچسب ها: مسعوت اوزیل آرسنال فنرباغچه دی سی یونایتد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعوت اوزیل مسعوت اوزیل آرسنال فنرباغچه دی سی یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • تن‌هاخ: در حد نام منچستر یونایتد بازی نکردیم
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • پاس‌های اعجاب‌انگیز مسوت اوزیل / فیلم
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • آبشناس: آمریکا به دنبال آشوب در کشورهای حوزه نفوذ روسیه است
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم