Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم محمد نژاد سرپرست شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در چند روز گذشته به دلیل برودت دما و جلوگیری از سرماخوردن همشهریانی که به واحد شهرسازی مراجعه کردند در برخی لحظات با ازدیاد حضور این عزیزان مواجه شدیم که البته تذکر‌های لازم در این زمینه، هم به مراجعه کنندگان و هم به همکاران داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدنژاد افزود: برابر مصوبه ستاد پیشگیری و مبـارزه با کرونای مهاباد و به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، حضور و تجمع شهروندان به طور همزمان بیش از ۱۰ نفر در سالن شهرسازی ممنوع است.

او با اشاره به اینکه با هدف تسهیل در امورات، بدون حضور متقاضیان هم، اقدامات لازم در برای پیشبرد کار انجام خواهد شد، تصریح کرد: برای قطع زنجیره‌ی انتقال ویروس کرونا هر نوع حضور و مراجعه همشهریان در سالن شهرسازی توسط همکاران، کنترل و از ازدحام جلوگیری می‌شود.

سرپرست شهرداری مهاباد از شهروندان خواست با رعایت توصیه‌ها و نکات بهداشتی ما را در مبارزه با کرونا ویروس یاری کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری مهاباد فاصله گذاری اجتماعی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد

افشین صالحی نژاد گفت: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید به منظور حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند؛ اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی در مناسب‌ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پاکسازی مسیر کوهنوردی درکه با حضور دوستداران محیط زیست