Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ثبت احوال استان زنجان از لزوم ثبت درخواست برای دریافت کارت هوشمند ملی خبرداد و گفت: مشکل صدور کارت ملی رفع شده است و به تدریج کارت‌ها صادر می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سید علی شفیعی امشب در جمع خبرنگاران در خصوص کارت هوشمند ملی اظهار داشت: در استان زنجان 849 هزار و 229 نفر افراد بالای 15 سال سن و واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی داریم که از این تعداد تا این تاریخ 753 هزار و 100 نفر اقدام کرده و درخواست صدور کارت هوشمند را ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه افراد ثبت‌نام شده مشکلی برای دریافت کارت هوشمند ملی ندارند، افزود: مابقی این افراد که حدود 12 درصد جمعیت واجد شرایط استان را شامل می‌شود باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان در سراسر استان درخواست خود را ارائه دهند. 

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه افرادی که درخواست داده‌اند دیگر مشکلی در درگاه اطلاعات جمعیتی کشور نخواهند داشت و مشخصات آنان در سامانه تکمیل می‌شود، گفت: این افراد دیگر مشکلی در زمینه دریافت خدمات در بانک‌ها و سایر مکان‌ها نخواهند داشت. 

سازمان ثبت احوال: دخل و تصرفی در ثبت تاریخ تولد نوزادان نداریمثبت احوال: 4 میلیون ایرانی هنوز برای کارت ملی هوشمند ثبت‌نام نکرده‌اند

وی در خصوص زمان صدور کارت، عنوان کرد: در گذشته کارت هوشمند ملی با وقفه صادر می‌شد که این مشکل رفع شده و در حال حضور به تدریج کارت‌ها صادر می‌شوند و مشکلی برای صدور وجود ندارد.

شفیعی در پایان تاکید کرد: 12 درصدی که برای دریافت کارت اقدام نکرده‌اند قطعا دچار مشکل خواهند شد چراکه بر اساس تصویب ستاد کرونا باید افراد نزد خود کارت هوشمند ملی داشته باشند، علاوه بر این بسیاری از خدمات در ارگان‌های مختلف منوط به ثبت بودن اطلاعات در سامانه است. 

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارت هوشمند ملی دریافت کارت ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، با نزدیک شدن به فصل جابجایی‌ها در بازار مسکن،‌ بهترین مسیر برای مستأجران جهت در امان ماندن از تاثیر تورم بر بخش مسکن افزایش پول پیش یا همان رهن است. البته در صورتی‌که موجر موافق این کار باشد.

در زمان حاضر با مصوبه شورای پول و اعتبار مبلغ تسهیلات ودیعه مسکن در تهران ۲۰۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۵۰ میلیون تومان، در سایر شهرها ۱۰۰ میلیون تومان و در روستاها ۴۰ میلیون تومان است. نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد و دوره بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

خبر خوب برای مستاجران | تورم بازار اجاره مهار می شود؟

از سوی دیگر مطابق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وام ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن به‌صورت قرض‌الحسنه به خانوارهای مشمول پرداخت می‌شود.

مطابق بخشنامه فروردین ماه امسال بانک مرکزی این تسهیلات مختص خانواده‌هایی است که از تاریخ اول فروردین ۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌شوند. بر این اساس پس از اعتبارسنجی متقاضیان و در صورت عدم تکافوی اعتبار آنها، به منظور تأمین رکن ضامن، مؤسسات اعتباری موظفند با توثیق حساب یارانه یا سهام عدالت متقاضیان یا بستگان درجه اول از طبقه اول آنها یا سایر دارایی‌های مالی وی یا تنها دریافت یک فقره سفته و یک نفر ضامن نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، طبق اظهارات ۳ روز قبل مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی وضعیت پرداخت وام ودیعه با سود ۱۸ درصدی چندان مناسب نبوده و حدود یک میلیون نفر در صف دریافت تسهیلات مذکور قرار دارند.

سیداحمد خادمیان در این‌باره گفته بود: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شده‌اند. از این تعداد یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی شده‌اند و بانک‌ها با ۴۴۵هزار و ۶۸ نفر (۳۰ درصد) قرارداد امضا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

کد خبر 850301 برچسب‌ها وام وديعه مسكن خبر مهم بانک مرکزی مسکن اجاره تهران

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاعل سابقه‌دار در کرمانشاه
  • جزئیات پرداخت وام ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون تومانی ودیعه مسکن | وام ۳۰۰ میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟
  • پوسیدگی دندان شایع‌ترین بیماری بشر/ به طور میانگین هر کودک ۱۲ ساله ایرانی ۲ دندان پوسیده دارد
  • ۴۵ درصد جمعیت جهان از پوسیدگی دندان رنج می‌برند / پوسیدگی دندان؛ شایع‌ترین بیماری بشر
  • چه اسم و فامیلی را می‌توان تغییر داد؟
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند