Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده در استان‌های گیلان، غرب مازندران، نیمه شرقی هرمزگان، دریای عمان، شرق تنگه هرمز و همچنین جنوب سیستان و بلوچستان شاهد بارش پراکنده خواهیم بود ادامه داد: در ارتفاعات کرمان و در مناطق سردسیر بارش باران و برف پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: فردا در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش برف و باران خواهیم داشت.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان پیش بینی می‌شود افزود: فردا در برخی مناطق شمال غرب، غرب، غرب دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده خواهیم داشت.

او با بیان اینکه برای پنجشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، سیستان و بلوچستان و کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی شده است گفت: آخر هفته در قزوین، البرز، تهران و سمنان شاهد بارش باران خواهیم بود و در ارتفاعات برف می‌بارد.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی از امروز تا آخر هفته در شرق و جنوب‌شرق کشور کاهش دمای ۵ تا ۱۰ درجه ای خواهیم داشت.

گودرزی یادآور شد: روز جمعه و شنبه در برخی مناطق سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف خواهیم داشت و از امروز تا روز یکشنبه در غالب مناطق کشور شاهد ماندگاری هوای سرد خواهیم بود که سبب افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلان شهر‌ها به ویژه شهر‌های اراک، اصفهان و تهران در ساعات اولیه روز خواهد شد.

او ادامه داد: از امروز تا پایان هفته خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

این کارشناس هواشناسی درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی و وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای هوا به ۸ درجه و کمترین آن به یک درجه می رسد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی صراط کارشناس هواشناسی بارش پراکنده دریای خزر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق

صادق ضیاییان گفت: جمعه در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹  اردیبهشت)  کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • شرایط ناپایدار برای مناطق غربی و جنوبی لرستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور