Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:57:43 GMT

سامانه بارشی جدید در راه گیلان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۸۶۵۲

سامانه بارشی جدید در راه گیلان

شبنم هادی نژاد سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  با بیان اینکه آسمان استان امروز  در اکثر نقاط صاف و آفتابی بود و در ارتفاعات و دامنه ها شاهد یخبندان صبحگاهی بودیم ، افزود:  امروز دیلمان با ۹ درجه زیر صفر سردترین  و املش با ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود.

وی  با اشاره به اینکه  دمای رشت نیز امروز  بین ۳ تا ۱۱ درجه در نوسان بود که نسبت به روز گذشته پنج درجه افزایش  را نشان می داد، تصریح کرد: آسمان استان  تا ظهر فردا ( چهارشنبه)  همچنان  آفتابیست؛  اما ا ز غروب و شب چهارشنبه به تدریج با نفوذ سامانه بارشی جدید به منطقه شرایط برای روند افزایش ابر ، کاهش نسبی دما،  بارندگی و وزش باد بعضی نقاط شدید در ارتفاعات بارش برف تا روز جمعه مهیا می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی آسمان استان برای روز چهارشنبه کمی تا نیمه ابری ، پاره‌ای نقاط مه آلود، ارتفاعات و دامنه‌ها یخبندان و  به تدریج افزایش ابر و وزش باد و بعضی نقاط بارندگی و برای روز پنجشنبه ابری ، کاهش نسبی دما ، بارندگی و وزش باد بعضی نقاط شدید و ارتفاعات بارش برف مورد انتظار است.

هادی نژاد گفت:بیشترین فعالیت این سامانه بارشی در مناطق مرکزی و شرقی استان خواهد بود .

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد:  شدت فعالیت این سامانه بارشی  احتمال دارد موجب آبگرفتگی منطقه‌ای و بالا آمدن آب رودخانه ها سیلابی شدن مسیل‌ها ، آسیب به سازه های سست بنیان و کاهش نسبی دما  در استان شود.

برچسب‌ها رشت گیلان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت گیلان سازمان هواشناسی رشت گیلان سازمان هواشناسی اخبار کنکور سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم

سعید اسماعیلی، وزش باد شدید همراه با آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات افزایش ابر را پدیده جوی امروز دانست و گفت: فردا هم همچون امروز آسمان نیمه ابری تا ابری پیش بینی می‌شود.
 
اسماعیلی  با اشاره به پیش بینی سرعت ۷۵ کیلومتر بر ساعت وزش باد ظهر امروز در قم و برخی مناطق استان گفت: عصر فردا شاهد وزش باد نسبتا شدید در سراسر استان با سرعت میانگین ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ثبت حداقل دمای ۱۴ برای صبح امروز و حداکثر دمای ۳۰ درجه گفت: دمای هوای قم پایان هفته با کاهش ۴ درجه‌ای به ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در گیلان صادر شد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به استان ایلام
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد گیلان می شود
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه