Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:09:50 GMT

انجام اقدامات ضربتی جهت رفع مشکلات خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۸۸۶۳

انجام اقدامات ضربتی جهت رفع مشکلات خوزستان

حجت‌الاسلام درویشیان با بیان اینکه برای رفع مشکلات خوزستان بنا شد اقداماتی به صورت ضربتی انجام شود گفت: این اقدامات در رابطه با فاضلاب، آب‌های سطحی و خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام حسن درویشیان» شامگاه (سه‌شنبه 18 آذر) در حاشیه جلسه بررسی مشکلات به وجود آمده ناشی از بارندگی اخیر در اهواز و ماهشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفت و بنا شد اقداماتی به صورت ضربتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه برای رفع این مشکلات باید از اختیارات و اعتبارات استانی و ملی استفاده شود افزود: این اقدامات در رابطه با فاضلاب، آب‌های سطحی و خسارت‌های ناشی از آبگرفتگی است که استاندار خوزستان پیگیری کردند و بنا شده فردا در جلسه هیئت دولت بررسی و در قالب مصوبه‌ای تصویب شود.

 

وی اضافه کرد: در راستای این مصوبات برای پرداخت خسارت‌هایی که به منازل مسکونی و مغازه‌ها وارد شده نیز وام‌های کم‌بهره و بلاعوض جهت احداث تعدادی از منازل، تجهیز و تعمیر و خرید وسایل خانگی منازل آسیب‌دیده اعطا می‌شود که در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان نیز با اشاره به اینکه طی سفری که به تهران داشتم پیگیری‌های لازم در خصوص مشکلات استان انجام شد که امیدواریم فردا در دستور کار دولت به تصویب برسد تصریح کرد: در صورت تصویب اطلاعات تکمیلی در خصوص میزان اعتبارات در نظر گرفته شده اعلام می‌شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: بررسی مشکلات خوزستان غلامرضا شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند

به گزارش همشهری آنلاین همزمان با صدور هشدار قرمز از ۲۷ فروردین کرمان به ویژه جنوب این استان شاهد بارش‌های رگباری بوده‌اند. به تازگی تصویری از آب گرفتگی پارکینگ خودروهای تولیدی کارخانه‌های خودروسازی ارگ جدید بم نیز منتشر شده‌است.
مدیر بحران کرمان در این باره به همشهری می‌گوید: «بارش سیل‌آسا در مدت زمان کوتاه و با شدت زیادی رخ داد و باعث آبگرفتگی پارگینک غیر مسقف کارخانه خودروسازی ارگ جدید بم شد. برای بررسی موضوع و برآورد خسارت استاندار کرمان در منطقه حاضر شد.»
حمید سالخورده ادامه می‌دهد: «به دستور استاندار ستاد ویژه بحران برای بررسی میزان خسارت و رفع این مشکل صادر شده‌است. بلافاصله نیز خودروهای لجن‌کش به این منطقه عازم شدند تا تخلیه پارکینگ از آبگرفتگی و گل و لای حاصل از بارش سیل آسا انجام شود. از آنجا که آبگرفتگی در محوطه سر باز اتفاق افتاد، خسارت چندانی حاصل نشده است. اما بررسی و ارزیابی میزبان خسارت ادامه دارد و به زودی اعلام می‌شود.»
این‌طور که مدیر بحران استان کرمان به همشهری می‌گوید با فروکش کردن آب در روستاهایی که دچار آبگرفتگی شده‌بود، راه های دسترسی روستایی باز است.

ببینید:
خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان

کد خبر 847283 برچسب‌ها سيل خبر مهم مدیریت بحران استان‌ کرمان خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • سفر رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه
  • رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به کرمانشاه سفر می‌کند
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد