Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، وبینار بزرگداشت پنجمین سالگرد شهدای زاریا، روز شنبه ۲۲ آذرماه به همت ستاد بزرگذاشت پنجمین سالگرد شهدای زاریا و با مشارکت نهادهایی چون مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل بیت(ع)، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جامعةالمصطفی العالمیه و آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد و برخی از اعضای خانواده شیخ ابراهیم زکزاکی و شماری از اندیشمندان و صاحب‌نظران  حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این وبینار شخصیت‌هایی چون حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله الدقاق نماینده آیت الله شیخ عیسی قاسم در ایران، مسعود شجره رئیس انجمن اسلامی حقوق بشر اسلامی در انگلیس و حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند کرد.
 
این همایش مجازی از ساعت ۱۸روز شنبه 22 آذرماه به صورت زنده از شبکه‌های سه سیمای جمهوری اسلامی ایران، پرس تی وی، العالم، الکوثر، هوسا تی وی و On4 tv پخش خواهد شد.
  انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: مجمع جهانی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم