Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:23:11 GMT

حضور قطر در رقابت های مقدماتی جام جهانی اروپا!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۸۹۶۲

حضور قطر در رقابت های مقدماتی جام جهانی اروپا!

تیم ملی قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی در اروپا شرکت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، یوفا از تیم ملی قطر دعوت کرده تا برای حفظ آمادگی و انجام بازی های تدارکاتی، به گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا بپیوندد.


قطر به تنها گروه پنج تیمی مقدماتی جام جهانی که فینالیست های لیگ ملت های اروپا در آن حاضر نیستند، خواهد پیوست در حالی که گروه های دیگر در اروپا دارای شش تیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در گروه B تیم ملی اسپانیا، در گروه C تیم ملی ایتالیا، در گروه D تیم ملی فرانسه و در گروه E نیز تیم ملی بلژیک قرار دارد که این 4 تیم، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا شده اند، از این رو گروه های این تیم ها، 5 تیمی خواهد بود.


گروه های F تا J یعنی گروه های 6 تا 10 همگی از 6 تیم تشکیل شده اند و در این میان تنها گروه A باقی می ماند که 5 تیمی است و تیمی از تیم های مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در آن حضور ندارد.

 

 

 

 

 


از این رو، یوفا قطر را دعوت کرده تا به گروه نخست رقابت های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا بپیوندد. در این گروه، تیم های پرتغال، صربستان، ایرلند، لوکزامبورگ و آذربایجان حاضر هستند و قطر به عنوان تیم ششم، به این گروه اضافه خواهد شد.


قطر تمام مسابقات را در اروپا انجام خواهد داد. از آنجا که آنها به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را به صورت اتوماتیک دریافت کرده اند، به دنبال حضور در مسابقاتی هستند تا بتوانند برای شرکت در اولین جام جهانیشان، آمادگی کامل داشته باشند.


قطری ها همچنین قرار است سال آینده در هر دو تورنمنتی که در منطقه آمریکای جنوبی برگزار می شود، شرکت کنند. آنها ابتدا از 11 ژوئن تا 10 ژوئیه با تیم های کلمبیا، برزیل، اکوادور، پرو و ونزوئلا در کوپا آمریکا رقابت خواهند کرد.


سپس یک تیم قطری در مسابقات گلد کاپ کونکاکاف شرکت خواهد کرد که با حضور قهرمان آمریکای شمالی و مرکزی و کارائیب در آمریکا برگزار خواهد شد.

تیم ملی قطر قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی قطر قطر مقدماتی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

کد خبر 6087935

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • بورل: ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید