Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در دستور ویژه با اشاره به وقوع سیل در برخی نقاط کشور و ضرورت آمادگی واحدهای متولی در آذربایجان‌غربی به ویژه در بحث مدیریت ریسک سیل اظهار داشت : ضرورت پیش‌بینی‌های سریع و دقیق با توجه به وقوع سیل‌های خسارت‌بار در نقاط مختلف کشور و احتمال تکرار در این استان امری مهم و حیاتی است و سازمان هواشناسی در این زمینه مسوولیت خطیری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: لایروبی رودخانه‌ها به ویژه رودخانه‌های پرخطر، هدایت و جمع آوری آب‌های سطحی در شهرها باید در دستور کار مسوولین آب منطقه‌ای و شهرداری‌ها قرار بگیرد تا در صورت وقوع سیلاب و آبگرفتگی‌های احتمالی بتوان با کمترین خسارت بر آن فائق آمد.

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بسیج تمام امکانات شهرستانی، رصد و پایش امکانات و ظرفیت‌ها و ایجاد هم افزایی برای موقع بحران و برگزاری جلسات مدیریت پاسخ در عملیات از جمله وظایف مهم فرمانداران است.

شهریاری ادامه داد: فرمانداران موظف هستند با استفاده از تمام ظرفیت‌های دولتی و بخش خصوصی و مشارکت عمومی نسبت به تقویت آمادگی‌ها اقدام کنند و در صورت کوتاهی و سهل انگاری با خاطیان به طور قطع برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به موازات تقویت آمادگی‌ها باید با استفاده از توانمندی سازمان‌های مردم نهاد و هلال احمر نسبت به آگاهسازی ساکنان روستایی و افرادی که در مناطق پرخطر زندگی می‌کنند، اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی سیل سیلاب مدیریت ریسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ پیام محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 پیکره هر جامعه در صورتی پویا و ماندگار است که روح فرهنگ در آن جریانی خلاّق داشته باشد. جای بسی افتخار و سرافرازی است که ایرانیان از سپیده‌دم تاریخ تمدن، با خردورزی، اخلاق و ادب پرچمدار فرهنگ و گسترش آن در پهنه گیتی بوده‌اند. آثار شخصیتهای علمی و فکری این سرزمین که پس از گذشت قرنها، هنوز مورد توجه مراکز علمی و دانشگاهی جهان قرار دارد، نشانگر جایگاه بلند تعلیم و تعلّم در ایران اسلامى است. دوازدهم اردیبهشت‌ماه نیز به عنوان روز تجلیل از مقام والای معلمی است.

بدون تردید موفقیت نسل‌های کنونی و آینده ما، در گرو اهتمام خستگی‌ناپذیر آموزگارانی است که با ایثار و فداکاری در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم، زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را فراهم می‌آورند.

با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال "جهش تولید با مشارکت مردم"، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش ‌از پیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخارفراهم کنند.

دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم بدون همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند میسر نمی‌شود.

اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته آذربایجان‌غربی در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم.

 محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • بسیج تمامی امکانات برای جلوگیری ازخسارت احتمالی بارندگی درخوزستان
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • استاندار آذربایجان‌غربی در پیامی روز معلم را گرامی داشتند
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو