Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@03:18:42 GMT

آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر سرعت گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۹۱۷۱

آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر سرعت گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، مسلم سلطانیان مدیر امور آب و فاضلاب باقرشهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نشستی با حضور مدیران آبفای منطقه ۶ تهران(شهرری) و شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه راه‌کارهای سرعت بخشیدن به روند اجرایی توسعه شبکه و آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نشست دو جانبه شرکت آب و فاضلاب منطقه شش و شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در خصوص واگذاری و فروش مستقیم پسآب به خط یک مترو از تصفیه‌خانه جنوب تهران و بررسی چگونگی واگذاری انشعاب مترو شاهد باقر شهر با حضور حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه۶(شهرری) و شهبازی مدیرعامل خط یک مترو تهران و حومه برگزار شد‌.

مدیر امور آب و فاضلاب باقرشهر افزود: در این نشست مدیران شرکت بهره‌برداری مترو درخواست‌های خود در زمینه سرعت بخشیدن به روند و مراحل اجرایی آبرسانی به ایستگاه شاهد باقرشهر را مطرح کردند و حسن حقیقی مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران نیز قول و مساعد داد که روند اجرایی توسعه شبکه و آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر با سرعت بیشتری انجام پذیرد.

سلطانیان ادامه داد: در حاشیه این نشست مدیرعامل آبفای منطقه ۶ تهران به همراه تنی چند از مدیران از ایستگاه مترو در حال ساخت فتح آباد باقرشهر بازدید کردند و ضمن تقدیر از زحمات کارکنان خط یک مترو، بر آمادگی مجموعه آبفا در زمینه واگذاری پسآب تصفیه‌خانه جنوب به آن مجموعه تأکید کرد و واگذاری انشعاب مترو شاهد باقرشهر را در دستور کار همکاران حوزه فنی قرار داد.

به گزارش فارس، در این نشست مدیرعامل شرکت بهره‌برداری خط یک متروی تهران و حومه از تلاش‌ها و خدمات مسلم سلطانیان مدیر امور آبفای باقرشهر و مجموعه کارکنان این امور برای آبرسانی به پایانه فتح آباد با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مترو آب فاضلاب آبرسانی به ایستگاه مترو شاهد باقرشهر شرکت بهره برداری ایستگاه مترو تهران و حومه آبفای منطقه خط یک مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری