Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء از سرکوب خشونت‌بار تظاهرکنندگان در شهرهای شمالی عراق، انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی با انتقاد از سرکوب خشونت‌بار تظاهرکنندگان در شهرهای شمالی عراق نوشت: برای برخی، انسانیت و ملی‎‌گرایی تنها زمانی مفهوم دارد که با پروژه توطئه علیه کشور هم‌خوانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۴ نفر در اعتراضات کردستان عراق کشته شدند/ ساختمان‌های احزاب کُرد به آتش کشیده شد +عکس و فیلم

شیخ «علی الأسدی» ضمن ابراز تأثر از اینکه شهروندان سلیمانیه و سایر مناطق اقلیم کردستان به‌سادگی کشته می‌شوند و کسی از آنان حمایت نمی‌کند، خاطرنشان ساخت: علت این سکوت آن است که معترضان نه با سفارت دسیسه‌گر [آمریکا] همراهند و نه مزدورانی هستند که برای خرابکاری و آشوب پول گرفته باشند.

وی کسانی را که علی‌رغم شعارهای ملی‌گرایانه، خاموشی پیشه کرده‌اند، مورد ملامت قرار داد و افزود: متأسفانه عملکرد برخی مقامات ارشد عراق در خدمت منافع اربابان‌شان در سفارتخانه [آمریکا] است و دیگر جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمانده که بازیگر اصلی این صحنه، هنجارشکنان حکومتی هستند که کوتوله‌های سفارت را به تحرک وامی‌دارند.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان از کلیه دغدغه‌مندان خواست که پیگیر و مدافع حقوق شهروندان سرکوب‌شده عراق از جمله اقلیم کردستان بوده و ضمن پایبندی به مسئولیت‌های اخلاقی و ملی، از رفتارهای منفعت‌جویانه و گروه‌گرایانه نهادهای دولتی و کارگزاران‌شان بر حذر باشند.

منبع: ابنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده مشرق امریکا عراق کردستان شورای سیاسی نجباء ن ج باء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • بازداشت و سرکوب گسترده دانشجویان در دانشگاه های بزرگ آمریکا+ فیلم/ جنگ غزه را متوقف کنید/ مجوز خشونت بیشتر علیه دانشجویان معترض صادر شد
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • خشونت پلیس فرانسه علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • خشونت و سرکوب، سهم دانشجویان معترض آمریکا