Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی برکنار شده تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که هیچ توافقی با این باشگاه برای جدایی نداشته و از برکناری‌اش بی‌اطلاع است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا منصوریان درباره برکناری‌اش از سرمربیگری تیم تراکتور تبریز اظهار داشت: امروز از باشگاه اجازه گرفته بودم که به تهران بیایم و در همین حال از طریق سایت باشگاه متوجه شدم که مرا کنار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ توافقی با من برای جدایی نشده است و اصلاً هیچکس از سوی باشگاه با من صحبت نکرده است.

وی افزود: تیم من یک برد، یک باخت و سه تساوی دارد و با صدر جدول چهار امتیاز فاصله داریم. خودم از برکناری‌ام بی‌اطلاعم. من هم سورپرایز شدم. همیشه فکر می‌کردم وقتی یک مربی تازه به یک تیم می‌آید و بازیکنان جدید می‌آورد، نتایج تا هفته پنجم خیلی طبیعی است. کمترین توقع من این بود که حداقل بعد از برد مقابل مس و تساوی مقابل فولاد شانس درست کردن تیم را داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علیرضا منصوریان فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند

رسانه‌های عبری زبان روز شنبه نوشتند که تل‌آویو برخلاف آنچه منتشر می‌شود، با پایان دادن به جنگ در چارچوب هر توافق احتمالی با حماس موافقت نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش اشغالگر به نقل از یک مقام که نامش فاش نشده گزارش داد که تل‌آویو «با پایان دادن به جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس موافقت نخواهد کرد.»

این مقام اسرائیلی افزود: ارتش وارد رفح خواهد شد چه برای آزادی اسیران اسرائیلی آتش‌بس حاصل شود یا نه.

این در حالی است که رسانه‌های عبری، از جمله کانال خصوصی «۱۲»، روز شنبه نوشتند که خوش‌بینی زیادی وجود دارد که حماس امروز به پیشنهاد مصر پاسخ «مثبت» بدهد، این پس از آن است که ایالات متحده از طریق مصر و قطر متعهد شد که ارتش اسرائیل به طور کامل از نوار غزه خارج خواهد شد و جنگ را ۱۲۴ روز که مدت زمان آتش‌بس است، متوقف می‌کند.

در این حین سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: پیش از رسیدن پاسخ حماس اسرائیل هیئتی را به قاهره نمی‌فرستد تا مذاکرات بر سر توافق مبادله اسیران را ادامه دهد.

این رسانه افزود: ما نمی‌خواهیم قبل از اینکه شاهد انعطاف‌پذیری حماس باشیم، متعهد به اعزام هیئتی شویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسیران
  • اشغالگران با پایان جنگ در چارچوب هر توافقی با حماس مخالف هستند
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • آخرین اخبار از مذاکرات قاهره درباره آتش‌بس غزه و تبادل اسیران
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • حماس : پایان هر توافقی باید تضمین‌ کننده آتش‌ بس دائمی باشد
  • (ویدئو) سورپرایز عادل فردوسی‌پور در پشت صحنه برنامه
  • سورپرایز عوامل فوتبال ۳۶۰ برای عادل فردوسی پور (فیلم)
  • حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد