Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@16:10:43 GMT

«روشنک عجمیان» هر روز جوانتر از دیروز/ عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۵۹۵۱۰

«روشنک عجمیان» هر روز جوانتر از دیروز/ عکس

  روشنک عجمیان این عکس را به اشتراک گذاشت.

روشنک عجمیان (زاده ۲۰ بهمن ۱۳۵۵) بازیگر و مجری ایرانی است. کار تئاتر را با کلاس‌های بازیگری از سال ۱۳۷۲ شروع کرد و اولین کار تصویری او در همان سال بود. در سال ۸۱ با برنامه چشم‌انداز اولین کار خود را به عنوان مجری تجربه کرده‌است.

روشنک عجمیان در دوره لیسانس رشته بازیگری را انتخاب کرد و در دوره فوق لیسانس رشته کارگردانی تئاتر  را برگزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهریار حمیدی همسر روشنک عجمیان می‌باشد. روشنک عجمیان و همسرش ۱۳۸۲ با یکدیگر ازدواج کرده و دختری به نام آروشا دارند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: روشنک عجمیان بازیگری تئاتر بازیگر سینما و تلویزیون بازیگر ایرانی روشنک عجمیان عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی

شهریار صیقلانی بازیگر آثاری همچون بانویی از اسلو و سریال احضار و چند اثر نمایشی دیگر از حضور چهره‌های شناخته شده در تولیدات تصویری می‌گوید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ شهریار صیقلانی که پس از حضور موفق بانویی از اسلو که در تالار حافظ به روی صحنه رفت تجربیات مشابهی را در این ژانر داشته است علاوه بر بازیگری  آثاری همچون «عاشقانه»، «تکراری»، «آتش پنهان» و «معما» را در کارنامه خود دارد و در اثر «منو بشناس» در کنار 39 خواننده دیگر کشور حضور داشت در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت کنونی چهره ها و کیفیت آثار گفت: بازیگرانی که دستی بر موسیقی هم دارند در حال حاضر به جای اینکه یک کاراکتر جدیدی از تفکر و احساس خودشان را منتشر کنند، پیرو کارهایی که در جامعه موفق بوده می‌شوند و طبیعتا همه آهنگ‌ها به همین دلیل شبیه هم می‌شود. در نتیجه در موزیک پاپ این اتفاق می‌افتد که ما به جای اینکه صداها و حرف‌های جدید و موسیقی و تنظیم و سبک‌های مختص به کاراکتر هر آرتیستی را بشنویم، همه سعی می‌کند قطعاتی شبیه به قطعه‌ای که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است، بسازند و به کاراکتر خواننده و ایجاد یک اثر جدید توجهی نمی‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه استانداردهای لازم  رعایت نمی‌شود و همانطور که می‌بینیم صداها در استودیوها به واسطه نرم‌افزارها دستکاری می‌شود و برخی از خواننده‌ها در اجراهای زنده توانایی این را ندارند که قطعات خودشان را بخوانند. متاسفانه این روزها موسیقی در حال رفتن به سمت مصرف‌گرایی است تا به سمت ماندگاری و این اتفاق بسیار بدی است.

صیقلانی درباره حضور خواننده‌ها در جایگاه بازیگر در آثار نمایشی بیان کرد: اگر خواننده بازیگر بتواند هر دو مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد، یعنی در بازیگری هم درخشان باشد، اتفاق خیلی خوبی است و نه تنها به سابقه خوانندگی‌اش لطمه نمی‌زند، بلکه باعث پیشرفت و درخشش بیشتر او هم می‌شود. به عنوان نمونه‌های موفق این موضوع در سال گذشته می‌توان به کامران جهانبانی و سینا ساعی اشاره کرد.

وی در پایان درباره فعالیت‌های اخیرش اظهار کرد: چند پیشنهاد بازیگری در تئاتر را در حال بررسی دارم  و برای یک اثر نمایش خانگی در حال ساخت تیتراژ هستیم .

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • پرفسور بالتازار چگونه دیده شد؟/ نقش جشنواره در افزایش انگیزه
  • دیروز، ایرانی‌های تورنتو با دیدن آرنولد شوارتزنگر، غش و ضعف کردند
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت درهم امارات امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳