Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین هفته دور رفت و هفته نخست دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد.

در مهمترین دیدار این هفته روز پنجشنبه تیم‌های نامی‌نو و نارسینا مقابل هم قرار می‌گیرند. نارسینا در حال حاضر ۲ بازیکن خارجی به خدمت گرفته و این احتمال وجود دارد که بازیکن دیگری را هم جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مهرام مدعی عنوان قهرمانی این هفته با پاس و گاز تهران بازی دارد گروه بهمن مدافع عنوان قهرمانی نیز در تنها بازی خود بازی مقابل سینام مشهد به میدان می‌رود.

برنامه کامل به شرح زیر است:

پنجشنبه:

نامی‌نو - نارسینا، ساعت ۱۰

گاز تهران - سینام مشهد، ساعت ۱۳

مهرام - پاز تهران، ساعت ۱۶

جمعه:

سینام مشهد- گروه بهمن، ساعت ۱۰

پاز تهران - نامی‌نو، ساعت ۱۳

مهرام - گاز تهران، ساعت ۱۶

در جدول رده‌بندی مهرام صدرنشین است. نارسینا با یک بازی کمتر در رده دوم قرار دارد. گروه بهمن و نامی‌نو هم سوم و چهارم هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال بانوان لیگ برتر مهرام نامی نو نارسینا نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال