Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمانه خوشقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته بانوان از چهارشنبه 19 آذر ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: این اردوی 12 روزه با حضور حمیده عباسعلی، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور، زهرا کریمی و نفیسه گلشنی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه جواب تست‌های PCR اعضای حاضر در این اردو آمد، از روز پنجشنبه (20 آذر ماه)، تمرینات را آغاز می‌کنیم. تمرینات این اردو، دو جلسه تمرین و یک جلسه استراحت است. در زمان استراحت هم بازیکنان فعال هستند، یا زیر نظر روانشناس خواهند بود و یا مسائل فنی مرور خواهد شد. در این جلسات فنی به آنالیز بازیکنان‌مان و رقبا می‌پردازیم.

وی افزود: در تمرینات این مرحله از اردو، شش جلسه تمرین کاراته، چهار جلسه بدنسازی و سه جلسه تمرین هوازی را در نظر گرفته‌ایم. سعی داریم در این اردو روی نقاط ضعف‌مان تمرکز کنیم و به مرور مسائل تکنیکی و تاکتیکی بپردازیم. بعد از پایان این مرحله از تمرینات در تهران، ملی‌پوشان پنج روز استراحت خواهند کرد و سپس اردوی مرحله دوم شروع می‌شود.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص حضور حمیده عباسعلی در اردوی مرحله نخست، عنوان کرد: شرایط جسمانی عباسعلی خوب است و محدودیتی برای تمرین ندارد. البته بهتر است چند روز زیر نظر فیزیوتراپ باشد. در این مرحله اردو برای او بیشتر برنامه بدنسازی را در نظر گرفتیم و می‌تواند تمرین کاراته هم داشته باشد.

خوشقدم در مورد کسب دو سهمیه دیگر برای شرکت در بازی‌های المپیک توکیو، گفت: مسابقات لیگ جهانی مراکش، مرحله گزینشی المپیک توکیو از طریق رنکینگ است و در این رقابتها 930 امتیاز توزیع خواهد شد. سارا بهمنیار در شرایط امتیازی خوبی قرار دارد و 450 امتیاز با نفر بعدی فاصله دارد. به دنبال این هستیم که بتوانیم شرایط خوب بهمنیار را حفظ کنیم. رزیتا علیپور نفر ششم وزن خودش است و 4 نفر از طریق رنکینگ، کسب سهیمه خواهند کرد. وی نسبت به نفر چهارم  375 امتیاز فاصله دارد و شانس زیادی برای گرفتن سهمیه خواهد داشت. پیکارهای مراکش، مسابقه آخر است و به لحاظ حساسیت و کیفیت فنی در درجه متفاوت و بالاتری قرار دارد. پس باید بجنگیم و برای کشورمان افتخار بیاوریم تا دل مردم را شاد کنیم. 

وی ادامه داد: فراموش نکنیم که 9 ماه درگیر ویروس کرونا بودیم و هیچ مسابقه‌ای نداشتیم. تمامی کشورها در این وضعیت بحرانی با ما یکسان بودند. نمی‌توانیم آنالیز قبلی رقبای خود را با اطمینان مدنظر قرار دهیم. به طور حتم رقبای ما هم تغییراتی را داشته‌اند و روی نقاط قوت و ضعف خودشان و حریفان‌شان تمرکز کرده‌اند. این شرایط امتیازی از طریق رنکینگی در صورتی است که پیکارهای قهرمانی اروپا برگزار نشود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمانه خوشقدم کاراته سرمربی تیم ملی بانوان کاراته بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • افغانستان و قرقیزستان در شانس مجدد جام جهانی
  • برد تاریخی افغانستان بر عراق در جام ملت‌ها
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود