Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت قزوین برای مبارزه با کرونا احیا شده و در ۳ قالب مراقبت، حمایت و درمان به خانواده بیماران کرونایی و کادر درمان کمک می‌کند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوالفضل مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه قرارگاه جهادی و مردمی شهدای روحانیت قزوین از سال 97 در استان ایجاد شده بود، اظهار داشت: در چارچوب طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی قرارگاه جهادی شهدای روحانیت قزوین برای مبارزه با کرونا احیا شده و در 3 قالب مراقبت، حمایت و درمان به خانواده بیماران کرونایی و کادر درمان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی انجام کارهای رسانه‌ای و فرهنگی در زمینه مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا را از جمله اقدامات مهم این قرارگاه عنوان کرد و گفت:‌ همچنین در چارچوب فعالیت‌های این قرارگاه مراسم تغسیل و تدفین فوت‌شدگان کرونایی با رعایت آداب و مناسک اسلامی توسط روحانیون و طلاب جهادگر ما در غسال‌خانه‌ها و آرامستان‌های سطح استان برگزار می‌شود و در این زمینه هم روحانیون بسیجی ما با از جان گذشتگی پای کار انجام این امور معنوی و خداپسندانه هستند.

مصطفایی افزود: همچنین قرارگاه جهادی شهدای روحانیت با همکاری معاونت تبلیغی حوزه علمیه قزوین بسیجیان طلبه و روحانی را برای کمک به کادر بهداشت و درمان به بیمارستان‌ها و محلات مختلف سطح استان قزوین اعزام می‌کند تا ضمن کمک به کادر درمان بتوانند کمی از بار سنگین روی دوش کادر درمان را کم کنند.

فعالیت قرارگاه شهدای روحانیت تا ریشه‌کنی کرونا ادامه دارد

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه صاحب‌الامر(عج) با تاکید بر ادامه کار قرارگاه جهادی شهدای روحانیت تا پایان ریشه‌کنی بیماری کرونا ادامه داد:‌ بنابراین تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کند که وضعیت عادی شده و ویروس کرونا برای همیشه ریشه‌کن شده، قرارگاه یادشده با قدرت و قوت فعالیت‌های جهادی را به صورت مستمر ادامه می‌دهد.

سپاه استان قزوین برای مقابله با کرونا بیش از 800 گروه جهادی را بسیج کرد46 گروه جهادی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین برای مبارزه با کرونا وارد عمل شدندکارگران بسیجی طرح غربالگری کرونا را در واحدهای صنعتی قزوین اجرا می‌کنند

مصطفایی با تاکید بر لزوم حمایت‌های دولت، مردم و خیران از فعالیت‌های این قرارگاه یادآور شد: باید ستاد مقابله با کرونای استان سازوکار حمایتی برای توسعه و تجهیز قرارگاه‌های جهادی بسیج طلاب و روحانیون مهیا کند تا بتوان این خدمات جهادی را در سطح بیشتری از جامعه هدف طرح شهید سلیمانی ارائه داد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا بسیج سازندگی استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین ویروس کرونا بسیج سازندگی استانداری قزوین شورای اسلامی قزوین قزوین برای مبارزه با کرونا شهدای روحانیت قزوین استان قزوین کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کوویشیلد را این شرکت بریتانیایی‌ـ‌سوئدی با همکاری دانشگاه آکسفورد بریتانیا ساخت و موسسه سرم هند تولید کرد. این واکسن در سطح گسترده‌ای در بیش از ۱۵۰ کشور، از جمله بریتانیا و هند، تزریق شد.

یافته‌های برخی پژوهش‌های انجام‌شده در دوره همه‌گیری نشان می‌داد که این واکسن در محافظت مقابل ویروس کرونای جدید بین ۶۰ تا ۸۰ درصد موثر است.

با وجود این، یافته‌های پژوهش‌های بعدی نشان داده که کوویشیلد ممکن است در برخی افراد باعث ایجاد لخته خون شود، که شاید مرگبار باشد.

یک شکایت جمعی در بریتانیا ثبت شده و این ادعا را مطرح کرده است که این واکسن به مرگ و آسیب‌دیدگی‌های شدید منجر شده و در پی دریافت غرامت تا ۱۰۰ میلیون پوند برای حدود ۵۰ قربانی است.

احتمال لختگی خون در بیماران کرونا بسیار بالاتر از دریافت کنندگان واکسن است

در حالی که آسترازنکا این ادعاها را رد می‌کند، برای اولین بار در یکی از مدارک دادگاه تایید کرده است که این واکسن «در موارد بسیار نادر، باعث تی‌تی‌اس (TTS)» یا سندرم ترومبوز همراه با ترومبوسیتوپنی می‌شود، که مشخصه‌اش ایجاد لخته خون و تعداد پایین پلاکت خون در انسان است.

به گزارش نشریه تلگراف، این شرکت در فوریه سال جاری در مدارک دادگاه گفته است: «تایید می‌شود که واکسن آز [آسترازنکا] می‌تواند، در موارد بسیار نادر، سبب تی‌تی‌اس شود. مکانیسم عامل این مسئله هنوز مشخص نیست.»

منبع: نورنیوز

کد خبر 848429 برچسب‌ها خبر مهم كرونا در ايران واکسن کرونا

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین