Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مصطفی نظری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص آغاز رسمی فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشورمان از هفته آینده اظهار داشت: بالاخره تصمیم بر این شد که لیگ برگزار شود. خوب است که هیجان دوباره به فوتسال بازگشته، البته برگزاری سه ماه پیاپی تمرین کار را سخت می‌کند اما باز هم جای شکرش باقی است.

وی ادامه داد: با اینکه جذابیت لیگ به رفت و برگشت بودن آن است اما کاش لیگ امسال متمرکز برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی تماشاگری وجود ندارد و یک تیم نمی‌تواند از امتیاز میزبانی استفاده کند چرا بازی به صورت متمرکز برگزار نشد؟ ضمن آنکه موضوع کرونا هم وجود دارد. البته تصمیمی است که گرفته شده و ما هم تابع تصمیمات هستیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال کراپ الوند گفت: تاکنون ۴ مرتبه تست کرونا دادم و قرار است چند روز دیگر هم یک تست جدید بدهیم و برای بازی با نماینده قم آماده شویم. در این شرایط فقط سلامتی مهم است.

نظری در پاسخ به این سوال که آیا تیم کراپ الوند با وجود چندین بازیکن مطرح و ملی‌پوش، مدعی قهرمانی است یا خیر؟ عنوان کرد: امسال سال اولی است که کراپ به لیگ برتر آمده و وقتی یک تیم تازه به لیگ برتر می آید درست نیست که انتظار قهرمانی وجود داشته باشد، اما هدف مجموعه کراپ همین است.

وی ادامه داد: وقتی مسئولان تیم، ستاره‌ها را دور هم جمع کردند یعنی می‌خواهند که مدعی باشند. با اینکه سال اول کار سختی است، اما ما دور هم جمع شدیم تا مدعی قهرمانی باشیم البته نباید از گیتی پسند، مس، فرش آرا و دیگر تیم‌ها هم غافل شویم. به هر حال باید رو به جلو حرکت کنیم و ثابت کنیم که مدعی قهرمانی هستیم.

برچسب‌ها مصطفی نظری اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصطفی نظری اختصاصی ایرنا مصطفی نظری اختصاصی ایرنا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۵۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این دوره ۵ روزه با حضور زندی پور مدرس دوره AFC فدراسیون فوتبال و شرکت ۲۰ مربی فوتسال در شهرستان میامی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • پروژه‌ای بزرگ برای تبدیل شدن به تیمی مدعی در انگلیس؛ چرا آستون ویلا با گزینه مربیگری بایرن و لیورپول دنبال جاه طلبی است؟
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا