Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@05:53:06 GMT

جهاد کشاورزی بیش از نیاز نهاده دریافت کرده است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۰۱۲۲

جهاد کشاورزی بیش از نیاز نهاده دریافت کرده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت با یادآوری اینکه وزارت جهاد کشاورزی مسئول تولید و توزیع گوشت مرغ است گفت: تاکنون بیش از نیاز‌های وزارت جهادکشاورزی نهاده‌ها را تحویل این وزارتخانه داده‌ایم.

به گزارش پول نیوز، علیرضا رزم‌حسینی در خصوص تامین نهاده خوراکی دام، گفت: با تفکیک وظایفی که انجام شد، مسئول تامین نهاده‌های دامی وزارت صمت بوده است که خوشبختانه با همکاری بانک مرکزی تاکنون بیش از نیاز‌های وزارت جهادکشاورزی نهاده‌ها را تحویل این وزارتخانه داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وزارت جهاد کشاورزی نهاده‌ها را در گمرک پس از ترخیص تحویل می‌گیرد و در بازارگاه در اختیار دامداران و مرغداران قرار می‌دهد.

وزیر صمت بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی مسئول تولید و توزیع گوشت مرغ در سراسر کشور است و همچنین خرید مرغ باید توسط شرکت پشتیبانی امور دام انجام گیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نهاده ها وزارت جهاد کشاورزی علیرضا رزم حسینی وزیر صمت نهاده خوراکی جهاد کشاورزی وزارت جهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است

سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که ناتو مسئول اصلی جنگ کنونی در اوکراین است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از راشاتودی، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت خارجه چین روز جمعه اعلام کرد که ناتو مستقیماً مسئول درگیری اوکراین است.

سخنگوی وزارت خارجه چین در یک نشست مطبوعاتی در واکنش به انتقادات مطرح شده از سوی دبیر کل ناتو تاکید کرد که اظهارات دبیر کل ناتو صحت ندارد و چیزی جز شایعه نیست.

وانگ تاکید کرد که چین بحران اوکراین را آغاز نکرده و مسئولیت ناتو در قبال آن غیرقابل تغییر است.

وی افزود که ناتو باید در مورد نقش خود در جنگ اوکراین تأمل کند، دست از سرزنش دیگران بردارد و اقدام عملی برای پیشبرد راه حل سیاسی را در پیش بگیرد.

دبیر کل ناتو دیروز پکن را متهم کرد که از تولید تسلیحات نظامی روسیه از طریق صادرات قطعات با کاربرد دوگانه به این کشور حمایت می‌کند.

استولتنبرگ گفت: چین می‌گوید خواهان روابط خوب با غرب است و در عین حال همچنان به دامن زدن به بزرگترین درگیری مسلحانه در اروپا پس از جنگ جهانی دوم ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • همایش دریافت کد شناسه محصولات کشاورزی در مرودشت
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه