Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد تجری اظهارکرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و رکود کسب‌وکارهای گردشگری و در راستای حمایت از فعالان جوان گردشگری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با حمایت و همکاری یکی از خیرین استان، امکان بهره‌مندی برای راهنمایان گردشگری که صرفاً در همین حوزه فعال هستند و همچنین مؤسسات آموزشی گردشگری استان از تسهیلات کم‌بهره (چهار درصدی) را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این طرح حمایتی، راهنمایان گردشگری به‌عنوان جوان‌ترین قشر فعال در حوزه گردشگری که نقش بسزایی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان دارند و همچنین مؤسسات آموزشی گردشگری به‌عنوان یکی از بخش‌های مؤثر در توسعه گردشگری استان، برای دریافت تسهیلات از مبلغ حداقل ۱۰۰ میلیون ریال تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال به بانک عامل معرفی می‌شوند.

تجری با اشاره به این‌که درمجموع برای ۷۰ نفر از فعالان گردشگری این تسهیلات در نظر گرفته‌شده است، بیان کرد: تاکنون ۴۲ نفر برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند و مابقی متقاضیان هم به‌صورت مستمر و هفتگی به بانک معرفی خواهند شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در پایان اظهار امیدواری کرد: با بهره‌مندی فعالان گردشگری از این تسهیلات بخش اندکی از خسارات واردشده به این حوزه جبران شود.

کد خبر 5091343

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان ویروس کرونا اداره کل میراث فرهنگی گلستان احمد تجری راهنمای گردشگری ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو کرمانشاه گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ تهران خبر داد. 

رضا حیدری ادامه داد: در نمایشگاه ایران اکسپو علاوه بر ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی استان آذربایجان غربی ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز معرفی شده است. 

وی افزود: برای این فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد کیوآر تعریف شده است که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصت‌ها را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورند. 

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربیاو تصریح کرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری استان نیز در بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • تدوین رویدادهای فصل گردشگری در استان اردبیل
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید