Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس درباره این پرونده اظهار داشت:چندی پیش ماموران انتظامی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را که در محور کازرون به شیراز در حال تردد بود شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون تعداد زیادی بلبرینگ خارجی و انواع تجهیزات رایانه کشف شد که با توجه به عدم ارائه اسناد و مدارک گمرکی ، محموله توقیف و تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا سالاری افزود: ۲ نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند که تحقیقات شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون مشخص کرد محموله مکشوفه قاچاق است و از جنوب کشور به سمت تهران در حال حمل بوده که به دام قانون گرفتار شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس اضافه کرد:شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت و جریمه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی متهمان صادر کرد.

محور کازرون به شیراز در غرب استان فارس محل اتصال این استان به استان های بوشهر و خوزستان است.

برچسب‌ها شیراز کالای قاچاق کازرون سازمان تعزیرات حکومتی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز کالای قاچاق کازرون سازمان تعزیرات حکومتی فارس شیراز کالای قاچاق کازرون سازمان تعزیرات حکومتی فارس اخبار کنکور تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد