Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان از استرداد ۴۳۵ میلیارد و۵۶۷ میلیون تومان به صادرکنندگان در استان خبرداد و گفت: این میزان مالیات برارزش افزوده در مدت هشت ماه سال جاری به صادرکنندگان استرداد شده است. - اخبار استانها -

شاکر رضا مریدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرعباس از استرداد 435 میلیارد و567 میلیون تومان به صادرکنندگان در استان خبرداد و اظهار داشت: این رقم در 8 ماهه سال جاری به صادرکنندگان استرداد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اصلاح معافیت تجدید ارزیابی دارایی‌ها از مالیاتقالیباف: تلاش برای برقراری نظام عادلانه و هوشمند مالیاتی یک جهاد بزرگ استکشف فرار مالیاتی 2 هزار میلیارد ریالی در زنجان/ 5 متهم دستگیر شدند

وی افزود: میزان استرداد مالیات بر ارزش افزوده به صادرکنندگان در هشت ماهه مشابه سال گذشته 111میلیارد و 413 میلیون تومان بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: میزان استرداد مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری نسبت به سال گذشته 291 درصد رشد داشته است.

وی تأکید کرد: هرمزگان در استرداد مالیات بر ارزش افزوده در سال‌های 97 و 98 مقام نخست را در کشور کسب کرده است.

مریدی گفت: شیوع گسترده بیماری کرونا، علاوه بر آثار بهداشتی و اجتماعی گسترده‌ای که در پی داشته است، گردش اقتصاد کشور را به‌خصوص در شرایط تحریم و محدودیت‌های انتقال ارز و... تحت الشعاع قرارداده است. 

وی اظهار داشت: اداره‌کل امور مالیاتی هرمزگان علیرغم تمام محدودیت‌های موجود، توانسته است در راستای تحقق شعار جهش تولید و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در این بخش، در هشت ماهه نخست امسال بیش از 435 میلیارد تومان به فعالان و تولیدکنندگانی که در حوزه صادرات فعال هستند، استرداد نماید.

انتهای پیام/864/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مالیات بر ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • «مشوق‌های مالیاتی هدفمند سرمایه گذاری» گامی مهم درجهت رونق تولید و افزایش مشارکت مردم
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی
  • زنجیره ارزش پسته باید با کمک تولیدکنندگان و صادرکنندگان تکمیل شود
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها