Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا منصوریان از هدایت تراکتور برکنار شد.

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/9/19؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

علیرضا منصوریان از تراکتور جدا شد / رسمی

همکاری باشگاه تراکتور با علیرضا منصوریان پایان یافت.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، نظر به تحقق نیافتن اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد، هیات مدیره باشگاه برای قطع رابطه قراردادی با علیرضا منصوریان به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی جدید تیم تراکتور متعاقبا معرفی خواهد شد.

شنیده ها از تبریز حاکی از این است که گزینه اول تراکتوری ها ساکت الهامی است.

بعد از منصوریان، بیاتلو هم استعفا کرد

وحید بیاتلو، سرمربی ماشین سازی از هدایت این تیم استعفا کرده است.

به گزارش طرفداری، در حالی که ساعاتی پیش خبر جدایی علیرضا منصوریان از تراکتور اعلام شد، اکنون خبر رسیده که وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی نیز از هدایت این تیم استعفا کرده است. باشگاه ماشین سازی هنوز این استعفا را بررسی نکرده است. از تبریز خبر می رسد قرار است امشب جلسه هیات مدیره ماشین سازی برای بررسی استعفای وحید بیاتلو برگزار شود.

رشید مظاهری با حکم کمیته اخلاق 2 جلسه محروم است

استقلال روز گذشته به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و این دیدار با نتیجه 1-1 به پایان رسید. رشید مظاهری در این دیدار مثل دو بازی گذشته درون دروازه استقلال ایستاد.  رشید در بازی مقابل ماشین سازی و پیکان برای آبی ها کلین شیت کرد اما در بازی مقابل صنعت نفت یک گل دریافت کرد. سومین حضور رشید در دروازه استقلال با حواشی ای همراه بود. محمود فکری پس از بازی در کنفرانس خبری خود گفته بود که قبل از بازی یکی از بازیکنانمان را محروم کردند و پس از بازی استقلال - صنعت نفت مشخص شد منظور فکری از بازیکن محروم رشید مظاهری است.

به گزارش طرفداری، داستان رشید مظاهری شایعه نبوده، کمیته اخلاق هفته گذشته پرونده رشید مظاهری که مربوط به دوران حضورش در تبریز بود را بررسی کرد و حکم به محرومیت 2 جلسه ای رشید مظاهری داد. گفته می شود این حکم به خاطر یکی از استوری های رشید است و این رای به خاطر همان استوری صادر شده است.

حکم محرومیت رشید 15 آذر به باشگاه استقلال رسیده بود (بازی استقلال و صنعت نفت 17 آذر برگزار شد) و از آن جایی که در حکم آمده تا 7 روز این حکم قابل تجدید نظر خواهی است بلافاصله وکیل رشید و باشگاه استقلال روی حکم اعتراض زدند. چون استقلالی ها روی این حکم اعتراض زدند توانستند روز 16 آذر برای رشید مجوز بازی بگیرند.

روز 19 آذر رشید به همراه وکیلش به کمیته اخلاق می رود و در جلسه این کمیته شرکت کنند.

اگر توضیحات وکیل مظاهری برای کمیته اخلاق قانع کننده باشد، این محرومیت منتفی می شود و اگر هم دلایل قانع کننده نباشد حکم اجرا می شود.

محمود فکری محکوم به پرداخت غرامت 2/3 میلیاردی شد

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون، محمود فکری را به پرداخت غرامت 2/3 میلیارد تومانی محکوم کرد.

به گزارش طرفداری، بعد از جدایی محمود فکری از نساجی و اعتراض مدیران باشگاه مازندرانی به نحوه پیوستن او به باشگاه استقلال پرونده ای در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گشوده شد که در پی آن باشگاه نساجی از سرمربی فعلی استقلال درخواست غرامت کرد.

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی شکایت باشگاه نساجی از محمود فکری سرمربی فعلی آبی پوشان را به پرداخت دو میلیارد تومان غرامت و استرداد 250 میلیون تومان پیش پرداخت فصل جدید محکوم کرد. همچنین در خصوص درخواست باشگاه نساجی مبنی بر محرومیت این مربی، با توجه به اینکه مربیان مشمول مقررات نقل و انتقالات نمی باشند شکایت باشگاه نساجی را مردود اعلام کرد.

گفته می شود حکم فکری لازم الاجراست و این مربی باید به باشگاه نساجی این مبلغ را به طور کامل پرداخت کند.

لیگ قهرمانان آسیا | دو نتیجه عجیب در یک هشتم؛ جدال دو تیم مدعی در یک چهارم

بیجینگ چین 1 - 0  اف سی توکیو ژاپن؛ نتیجه قابل حدس

ملبورن ویکتوری 0 - 3 اولسان هیوندای؛ مدعی اول قهرمانی در شرق

شانگهای اس آی پی جی 0 - 2 ویسل کوبه؛ به لطف اینیستا و دوستان

سوون سامسونگ 3 – 2 یوکوهاما مارینوس؛ برعکس پیش بینی ها

بازی پاری سن ژرمن و باشاک شهیر به دلیل توهین نژادپرستانه داور چهارم به مربی باشاک شهیر متوقف شد!

بازی پاری سن ژرمن و باشاک شهیر به دلیل بی احترامی داور چهارم به کادرفنی باشاک شهیر متوقف شد!

به گزارش طرفداری، در جریان دیدار تیم های پاری سن ژرمن و باشاک شهیر، در حالی که مربی تیم باشاک شهیر توسط داور اخراج شده بود، ادعا می شود که داور چهارم بازی به او توهین نژادپرستانه کرده و به همین دلیل بازی متوقف شد. دمبا با، مهاجم باشاک شهیر بازیکنان این تیم را راضی کرد تا به رختکن بروند و بازیکنان پاری سن ژرمن نیز در ادامه زمین را ترک کردند. با اینکه قرار بود بازی از ساعت 00:30 به وقت تهران ادامه پیدا کند، اما به دلیل اینکه داور چهارم از بازی اخراج نشد و به اتاق VAR رفت، تیم باشاک شهیر این موضوع را قبول نمی کند و حاضر به ادامه بازی نیست.

الخاندرو سابه یا، سرمربی آرژانتین در جام جهانی 2014 درگذشت

تنها چند روز پس از مرگ دیگو مارادونا، این بار یک چهره سرشناس دیگر در فوتبال آرژانتین درگذشت. الخاندرو سابه یا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین به علت بیماری فوت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از روی نمر، خبرنگار آرژانتینی، الخاندرو سابه یا، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین که چند روز پیش به دلیل بیماری قلبی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در بوینس آیرس بستری شد، درگذشت. الخاندرو سابه یا طی سال های 2011 تا 2014 سرمربی تیم ملی آرژانتین بود که او در جام جهانی 2014 توانست آرژانتین را به فینال برساند اما تیمش مقابل آلمان 1-0 شکست خورد. شکست در فینال جام جهانی، آخرین تجربه سابه یا در دنیای مربیگری بود. او در دوران بازیگری در پست هافبک بازی می کرد و در تیم های ریورپلاته، استودیانتس و لیدز یونایتد سابقه بازی دارد.

رن 1-3 سویا؛ تیم لوپتگی در خارج از خانه منسجم تر است! لایپزیش 3-2 منچستریونایتد؛ ناگلزمن، فاتح نبرد حیاتی چلسی 1-1 کراسنودار؛ توقف شاگردان لمپارد در دیداری تشریفاتی دینامو کیف 1-0 فرانس واروش؛ اوکراینی ها راهی لیگ اروپا شدند بارسلونا 0-3 یوونتوس؛ با کریستیانو رونالدو، غیر ممکن ها ممکن می شود! لاتزیو 2-2 بروخه؛ صعود سخت مقابل تیم 10 نفره زنیت 1-2 دورتموند؛ کامبکی که صدرنشینی زنبورها را تثبیت کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال