Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:13:30 GMT

زایمان اورژانسی در نکا

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۰۳۰۰

زایمان اورژانسی در نکا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: خبر شروع درد‌های زایمانی مادر باردار به مرکز پیام اورژانس شرق مازندران اطلاع داده شد.
او افزود:درخواست کمک از اورژانس در روستای کمیشان، شهرستان نکا اعلام شد و بلافاصله تیم پایگاه اورژانس نکا به محل ماموریت اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اشکپور گفت:تیم اورژانس به محض ورود به صحنه، نوزاد را درحال تولد یافتند و با اقدام به موقع و ایجاد شرایط مناسب به تولد نوزاد کمک کردند.
او افزود:سایر اقدامات از جمله آزاد سازی بند ناف از دور گردن نوزاد و کلامپ و بریدن بند ناف، پوآر دهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم و اکسیژن تراپی نوزاد انجام شد.
مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:در نهایت مادر و نوزاد و در شرایط مطلوب و با حال خوب به مرکز درمانی منتقل شدند.

این نوزاد دختر فرزند دوم مادر ۲۴ ساله بود.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران اورژانس نکا زایمان طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت

قراییان گفت: تصادف در محور گرمسار به سمنان پنج کیلومتری روستای لاسجرد در شهرستان سرخه رخ داد.

وی ادامه داد: با اعلام گزارش تصادف در ساعت چهار و ۳۷ دقیقه صبح، کارکنان اورژانس در کمترین زمان ممکن به صحنه حادثه اعزام شدند و ۶ مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان تاکید کرد: رانندگان با رعایت اصول ایمنی و سرعت مطمئن از وقوع حوادث جبران‌ناپذیر پیشگیری کنند.

کارن یحیایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان افزود : چهار آقا و ۲ خانم مصدوم ناشی از تصادف کامیون و تیبا به مرکز درمانی کوثر این شهر منتقل شدند که هم‌اکنون وضعیت جسمی و حال عمومی مساعدی دارند و با نظر پزشکان به احتمال زیاد تا پایان امروز چهارشنبه مرخص می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین