Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شیرزاد جمشیدی روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار اسدآباد اظهار داشت: میزان اعتبار مورد نیاز در سال ۱۴۰۰ برای اجرای طرح کابل خود نگهدار در سطح استان همدان افزون بر ۷۰ میلیارد تومان است. 

وی با اشاره به مزایای کابل های خودنگهدار گفت: امسال اجرای ۲۵۰ کیلومتر کابل خودنگهدار در استان همدان در دستور کار قرار دارد که بخش زیادی از آن اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خاطرنشان کرد: از این میزان سهمیه ۲۵ کیلومتر به شهرستان اسدآباد اختصاص دارد و به زودی برای اجرای کامل آن ابزار و یراق مورد نیاز در اختیار شرکت توزیع برق شهرستان قرار می‌گیرد.

فرماندار اسدآباد نیز با اشاره به توسعه زیرساخت برق شهرک صنعتی این شهرستان گفت: شهرک صنعتی نیازمند ۱۰ مگاوات برق برای سرمایه گذاران جدید است که تاکنون برای ۵.۵ مگاوات درخواست داده شده که این روند باید شتاب گیرد.

سعید کتابی برق را یکی از ارکان توسعه هر منطقه دانست و افزود: با تدابیر خوب صورت گرفته در سال های اخیر میزان قطعی برق در سطح کشور کاهش داشته که این امر نشان از تکمیل و تقویت زیرساخت های برق کشور دارد.

بر اساس آخرین آمار، ۷۵۷ هزار مشترک در استان از خدمات شرکت توزیع نیروی برق همدان بهره می‌برند.

برچسب‌ها شركت‌ توزيع نيروی برق همدان انرژی برق همدان اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت توزيع نيروی برق همدان انرژی برق همدان اسدآباد شركت توزيع نيروی برق همدان انرژی برق همدان اسدآباد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در شهرستان طرقبه شاندیز، پیگیری موضوع با هدف شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری شاندیز قرار گرفت.   سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: ماموران تجسس با بررسی صحنه‌های سرقت، گشت‌های هدفمند را آغاز و یک متهم را در این زمینه شناسایی و با به دست آوردن مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.   وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران موفق شدند دو تن از همدستان این متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر و مقدار قابل توجهی کابل برق و وسایل سرقتی از باغ ویلا‌ها کشف کنند.   این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با تصاویر و مستندات پلیس، تاکنون به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و وسایل از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز اعتراف کردند.   سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه تاکنون این پرونده ۲۵ شاکی داشته است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان