Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:17:48 GMT

هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۰۶۳۰

هدف ما کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در مراکش است

سمانه خوشقدم سرمربی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به شرایط کسب سهمیه این تیم برای المپیک توکیو به خبرنگار مهر، گفت: با توجه به اینکه رقابتهای مراکش تنها مسابقات باقی مانده برای کسب سهمیه از طریق سیستم رنکینگ است، واقعاً کار سخت و دشواری پیش رو داریم و قطعاً همه کاراته کاهای مدعی با بهترین کیفیت خود پای به مسابقات خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که رزیتا علیپور و سارا بهمنیار هم انگیزه بالایی دارند و انشاءالله با انجام تمرینات هدفمند با بهترین شرایط در این مسابقات شرکت کنیم. ضمن اینکه باید تاکید کنم نتایج مسابقات قهرمانی اروپا و یا لغو احتمالی این مسابقات در مواردی که بالا ذکر کردم تأثیر گذار است.

وی در مورد شرایط سارا بهمنیار تصریح کرد: این کاراته کا نفر دوم رنکینگ المپیکی است و در مسابقات مراکش تلاش ما حفظ جایگاه فعلی او است تا از همین سیستم رنکینگ سهمیه المپیک خود را قطعی کند. اختلاف سارا با نفر بعدی یعنی کاراته کای اتریشی ۴۵۰ امتیاز است که با حفظ همین فاصله به هدف خود خواهیم رسید.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص شرایط رزیتا علیپور یادآور شد: علیپور مکان ششم جدول رنکینگ المپیکی را در اختیار دارد. در وزن ۶۱- کیلوگرم چهار نفر از سیستم رنکینگ کسب سهمیه می‌کنند. رزیتا با نماینده کانادا که نفر پنجم است ۳۰ امتیاز و با نفر چهارم یعنی نماینده صربستان ۳۷۵ امتیاز فاصله دارد. علیپور کاراته کای توانمندی است که ان شاءالله در مسابقات مراکش این دو رقیب را پشت سر خواهد گذاشت و با رسیدن به جمع چهار کاراته کای برتر راهی توکیو خواهد شد

خوشقدم با اشاره به شرایط بانوی المپیکی کاراته اظهار داشت: عباسعلی بعد از جراحی دوم و بازگشت به تهران شرایط خوبی را دارد و می‌تواند تمرینات خود را شروع کند و با توجه به اینکه سهمیه خود را قطعی کرده با فراغ بال کارهای آماده سازی را دنبال خواهد کرد.

وی افزود: در مدت زمانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی نبود، با اعضای تیم ملی در ارتباط بودم و روی تمرینات انفرادی آنها نظارت داشتم. در همین رابطه با هماهنگی فدراسیون و اداره کل استان‌ها و با هدف پیشگیری ملی پوشان از ابتلا به کرونا سالن تمرین کاراته و بدنسازی در اختیار ملی پوشان قرار گرفت. ضمن اینکه با مربیان کاراته کاها نیز در اجرای برنامه‌های کادر فنی هماهنگ بودیم.

سرمربی تیم ملی بانوان ادامه داد: با وجود شرایط سخت کرونا. خدا را شکر کاراته کاها فعال بودند و با ارتباط خوبی که بین کادر فنی، کاراته کا ها و مربیان باشگاهی وجود داشت تمرینات خود را پیگیری کردند. ولی چیزی که اهمیت دارد یک اردوی منسجم است و ان شاءالله از فردا پس از انجام تست کرونا وارد اردو خواهیم شد.

خوشقدم در مورد برنامه‌های مرحله نخست تمرینات اردویی هم گفت: در این مرحله از اردو تمرینات بیشتر بر پایه فنی کاراته برنامه ریزی شده که در کنار آن کارهای بدنسازی از جمله وزنه و برنامه‌های هوازی طراحی شده است. البته برای زمان استراحت اردویی نیز جلسات آنالیز فنی خواهیم داشت و در چند جلسه هم مشاور روانشناس خواهیم داشت.

کد خبر 5090716

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته سمانه خوشقدم تیم ملی کاراته بانوان ایران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ویروس کرونا کشتی آزاد محمود فکری فدراسیون کشتی کارلوس کی روش تیم صنعت نفت آبادان کمیته ملی المپیک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت