Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاشرتی گفت: در قالب طرح ملی ایران قوی پویش مردمی نذر میوه شب یلدا به نیت سلامتی امام زمان(عج) در بندر آستارا راه اندازی شد.

«رضا معاشرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: شهروندان با شرکت در این پویش شادی ‌های خود را با دیگران تقسیم می ‌کنند.

 

مدیر مسئول کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان اینکه یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی، رواق همدلی است، افزود: از آنجایی که در آستانه شب یلدا هستیم قصد داریم در قالب این طرح ملی با جلب کمک های مومنانه پویش نذر میوه شب یلدا را برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در قالب پویش مردمی نذر میوه، بسته های یلدایی با کمک خیرین تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود، تصریح کرد: تلاش می ‌کنیم با ترویج اینگونه رفتارهای همدلانه مردم را به مهربانی و همراهی با یکدیگر در جشن‌ ها و مناسبت‌ ها تشویق کنیم.

 

معاشرتی گفت: افرادی که می خواهند در این امر خیر و خداپسندانه سهیم باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۲۰۱۸۴۸۲۱۶ به نام رضا معاشرتی واریز کنند.

 

مدیر مسئول کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا خاطرنشان کرد: پویش مردمی نذر میوه شب یلدا به همت کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و با مشارکت پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا برگزار می شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی و هنری امام مهدی عج نیت سلامتی امام زمان عج میوه شب یلدا بندر آستارا بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام‌خمینی به اتهام آدم‌ربایی
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»