Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت عبدالرسول استوار محمودآبادی را تسلیت گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت عبدالرسول استوار محمودآبادی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی

سلام علیکم

خبر درگذشت جانباز سرافراز مجاهد استاد غم سردار دلاور دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی سردار سرتیپ پاسدار عبدالرسول استوار محمودآبادی موجب اندوه فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی‌شک سابقه درخشان و خدمات ارزنده ایشان در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های بلند دینی ملی و انقلابی این سرزمین به ویژه در جنگ تحمیلی ۸ ساله و تا همراهی با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم در مبارزه پیروزمند و افتخارآمیز با داعش و تروریسم تکفیری از یاد و خاطره دوستان و همرزمان ایشان محو نخواهد شد.

این جانب با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و به ویژه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم مراتب تبریک و تسلیت خویش را به حضور شما خانواده معظم آن شهید گرانقدر تقدیم داشته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و همجواری با همرزمان شهیدش و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار استوار وزیر دفاع وزارت دفاع امیر حاتمی عبدالرسول استوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد