Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@13:23:12 GMT

انتقام‌گیری عاشق دلشکسته از دختر جوان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۰۷۷۲

انتقام‌گیری عاشق دلشکسته از دختر جوان

به گزارش شرق، دختری جوان چندی قبل به پلیس فتای استان هرمزگان مراجعه کرد و با ارائه شکایتی، مدعی شد نامزد سابقش اقدام به تهدید و مزاحمت برای او و خانواده‌اش کرده است.

این دختر توضیح داد در مدت نامزدی، به اصرار متهم به منزل او رفته و با اجبار و فشارهای گفتاری او مرتکب اشتباه عاطفی شده بود. مدتی بعد این دختر متوجه ناهنجاری‌های شخصیتی پسر جوان شد و تصمیم گرفت نامزدی‌اش را با او به هم بزند، اما نامزدش درحالی‌که ادعا می‌کرد عاشق او است و قصد دارد با او ازدواج کند، شروع به تهدیدهای خشونت‌آمیز کرد و بعد از آن دختر جوان را تهدید کرد که اگر به این ارتباط ادامه ندهد، عکس و فیلم‌هایی را که از او گرفته است، منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پسر به مزاحمت‌های مداوم ازطریق فضای مجازی ادامه داد و همچنین با رفتن به محل زندگی شاکی، با همسایه‌ها و آشنایان او صبحت کرد و موجب آبروریزی شد.

مأموران بعد از دریافت این شکایت تحقیقات خود را آغاز کردند و با تکمیل ادله جرم و مستندات، محل کار و سکونت متهم را شناسایی و این پسر را پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

متهم در بازجویی‌ها ضمن ابراز پشیمانی از تهدید و مزاحمت‌ها گفت: در مدت نامزدی با رضایت شاکی روابطه عاطفی داشتیم و بعد از اینکه تصمیم به قطع رابطه‌اش گرفت، او را تهدید کردم، اما محتوایی در فضای مجازی منتشر نکرده‌ام و به علت علاقه زیاد به این دختر مرتکب این اعمال شده‌ام و قصدم ازدواج با او است.

سرگرد احسان بهمنی، سرپرست پلیس فتای استان هرمزگان، درباره این پرونده عنوان کرد: انگیزه متهم برای ارتکاب جرم در واقع دلبستگی غریزی، ولخرجی در دوران نامزدی برای دختر جوان و روابط جدی در دوره آشنایی است. بر همین اساس روابط بیش‌ازحد نامتعارف با جنس مخالف در دوره نامزدی موجب به‌وجودآمدن توقعات و دلبستگی‌های عاطفی با چشم‌پوشی از واقعیت‌ها می‌شود. بنابراین ضروری است سیستم آموزشی کشور در این خصوص برنامه‌های آموزشی مستمر و برنامه‌های فرهنگی منسجم و اثربخشی برای نسل فضای مجازی داشته باشد.

سرگرد بهمنی در ادامه گفت: همگام با عصر تکنولوژی، ظهور و گسترش پیام‌رسان‌های متنوع و شبکه‌های اجتماعی مجازی منجر به تغییر سبک و شیوه زندگی نسل جدید شده که این امر در کنار فرصت‌های مثبت و ضروری، تبعات منفی بسیاری به همراه داشته است. از سوی دیگر، دیدگاه‌های سنتی در ساختار جامعه تناسب و همخوانی با این تغییرات ساختاری ندارد. بنابراین شرایط برای آماده‌سازی راهکارهای انعطاف‌پذیر و اجرای تدابیر اثرگذار متناسب با نیازهای جامعه دشوار خواهد بود. برای مقابله هوشمندانه با تبعات منفی یا کاهش اثرات مخرب پدیده‌های ناهمگون اجتماعی، به دیدگاه‌های واقع‌بین و رشدیافته نیاز داریم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم

اسطوره چلسی و لیگ برتر انگلیس از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد می‌گوید. 

طرفداری | سر الکس فرگوسن ماه‌ها برای انتقال جان تری تلاش کرده بود. 

جان تری در جدیدترین صحبت‌های خود در پادکست سایمون جردن، از تلاش‌های منچستریونایتد برای انتقالش به اولدترافورد پرده برداشت. پس از تغییر سرمربی آکادمی وست‌هم، تری باید به سراغ باشگاه جدیدی می‌رفت. او فرصت انتقال به چلسی، منچستریونایتد و آرسنال را داشت. اسطوره آبی‌ها در نهایت تصمیم گرفت راهی استمفوردبریج شود و تا پایان دوران حضورش در این باشگاه، بیش از 500 بار پیراهن چلسی را بر تن کرد. جان تری در این مورد گفته است:

آرسنال فرش قرمز برایم پهن کرده بود، منچستریونایتد هم همینطور، اما چلسی هیچ کاری نکرد. تنها چیزی که به من پیشنهاد داد، یک جفت کفش برای اولین فصل و دو پوند هزینه رفت و آمد با قطار بود. سر الکس فرگوسن هر هفته یا ماهانه با خانه ما تماس می‌گرفت، با پدرم و با من صحبت می‌کرد و بررسی می‌کرد که به مدرسه می‌روم، همه کارها را درست انجام می‌دهم و تمرین می‌کنم. واقعا باورنکردنی بود.

با وجود تلاش‌های وسوسه کننده سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، جان تری عاشق چلسی شده بود. او در این مرود می‌گوید:

وقتی وارد چلسی شدم، می‌دانستم که باشگاه مناسبی برای من است. احساس می‌کردم خانه‌ام را پیدا کرده‌ام، می‌دانید، مثل زمانی که وارد خانه‌ای می‌شوید و احساس می‌کنید که برای 20 سال آینده آنجا خواهید بود، این حس را در چلسی داشتم. نمی‌دانم چه بود، چون خودم از مدرسه به تمرین می‌رفتم. در ساعت 16:30 مدرسه را ترک می‌کردم تا ساعت هفت به آنجا برسم. دو پوند را هرگز برای قطار پرداخت نمی‌کردم. از 14-15 سالگی برای چند سال به این سبک زندگی کردم. باید تصمیم می‌گرفتم که کدام تیم را انتخاب کنم اما من عاشق چلسی شده بودم. 

 پدر جان تری هوادار سر سخت شیاطین سرخ بود. مدافع سابق سه‌شیرها از پدرش می‌گوید:

وقتی در چلسی فرم‌های مدرسه‌ام را امضا می‌کردم، آن‌ها برای من و خانواده‌ام غذا تدارک دیده بودند... قبل از امضا، پدرم عصبانی شد و گفت «لعنتی، باید با منچستریونایتد قرارداد امضا کنی!».

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار ایران در تمرین استقلال (عکس)
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!