Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  محمدرضا رضا فرح مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در جلسه با مسئولان شهرستان تفرش گفت: طرح ساخت مسکن محرومین به تعداد ۱۰۰ واحد که در صورت اجرای مطلوب به ۱۵۰ واحد خواهد رسید را در دستور کار داریم که در این خصوص لازم است از بعد شناسایی افراد واجد شرایط دقت نظر صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا فرح در خصوص فرآیند واگذاری زمین جهت ساخت مسکن در شهرستان تفرش افزود: تعامل بسیار خوبی با فرمانداری شهرستان تفرش داریم و امیدواریم با تعامل و وحدت بتوانیم طرح‌های خوبی در سطح شهرستان اجرا کنیم.

او در خصوص واگذاری زمین به منظور احداث و استقرار اماکن فرهنگی و ورزشی هم گفت: آمادگی داریم با مساعدت و همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری جهت استقرار و ساخت بنا‌های فرهنگی و ورزشی از جمله مسجد، تکایا و خانه ورزش و ... زمین رایگان تحویل دهیم.

حاجی علی بیگی فرماندار شهرستان تفرش هم در این جلسه گفت: یکی از مسایل مهم روستا‌های شهرستان تفرش موضوع واگذاری زمین جهت ساخت مسکن است.

حاجی علی بیگی افزود: از آنجایی که در روستا‌های اطراف شهر تفرش از جمله روستا‌های طاد، الویجان، معین آباد، آسیاب جلال و ... اراضی از ارزش افزوده بسیار زیادی برخوردار شده اند لذا ضروری است متولیان مربوطه در خصوص الحاق به محدوده طرح هادی دقت نظر بیشتری اعمال کنند.

او اضافه کرد: در سطح روستا‌های دهستان رودبار و خرازان کمک متولیان به منظور جذب افراد متقاضی بویژه از نظر قیمت گذاری مخصوصا برای افراد بومی لازم و ضروری است و باید مساعدت بیشتری اعمال شود.

فرماندار تفرش همچنین بر لزوم استفاده از اراضی موقوفه در تعامل با اداره اوقاف و امور خیریه، لزوم الحاق به محدوده طرح هادی در روستا‌های کبوران و کهل و سفلی، پیش بینی فضای کارگاهی در طرح هادی روستا‌ها تاکید کرد.

او ادامه داد: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه مدیریت بنیاد مسکن استان و شهرستان تفرش، از آنجایی که روستا‌های بخش مرکزی بویژه روستا‌های دهستان رودبار و خرازان از محرومیت بیشتری برخوردارند از مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان تقاضا دارم درمورد تخصیص سهمیه قیر رایگان مساعدت ویژه‌ای نسبت به شهرستان تفرش داشته باشند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان مرکزی مسکن محرومان شهرستان تفرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد

عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از پرورژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان افزود: این اداره کل با الحاق زمین به محدوده شهر‌ها و بازگرداندن اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی به چرخه ساخت و ساز مسکن توانست گام‌های ارزشمندی را برای مرتفع کردن چالش تامین زمین در این استان بردارد.
وی از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد و افزود: در این استان علاوه‌بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مدنظر قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • هزینه مسکن ملی پرند متری ۱۰ میلیون تومان
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد