Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:28:50 GMT

شناسایی ۱۰۲۵ نفر مشکوک مبتلا به کرونا در پارس آباد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۶۱۰۰۸

شناسایی ۱۰۲۵ نفر مشکوک مبتلا به کرونا در پارس آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در سفر به شهرستان پارس آباد، ضمن بازدید از روند اجرای طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح سردار شهید سلیمانی استفاده از ظرفیت محله‌ها برای مبارزه با کرونا و شکستن زنجیره انتقال این ویروس است.

وی گفت: طرح سردار شهید سلیمانی در شهرستان پارس آباد به همت بسیجیان با ۴۳ تیم محله محور و ۷۰۲ تیم دو نفره بسیج ۱۱۲ هزار نفر را در این شهرستان پایش و یک هزار و ۲۵ مورد مشکوک را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل ادامه داد: پایش سلامت، آموزش پروتکل‌های بهداشتی، حمایت و نظارت بر تجمعات و جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و عزا از وظایف اصلی این تیم‌ها است.

بهنام جو ضمن قدردانی از زحمات بسیجیان، افزود: ۸۵ درصد جمعیت شهرستان پارس آباد در طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی غربالگری شدند.

بهره برداری از بزرگراه پارس آباد - سربند، خرداد ماه ۱۴۰۰

استاندار اردبیل بیان کرد: پروژه چهار بانده کردن جاده پارس آباد به سربند تا خرداد ماه سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به اتمام می‌رسد.

وی در خصوص ۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته به این پروژه، عنوان کرد: برای تکمیل این پروژه که ۱۰ میلیارد آن مربوط به پرداخت مطالبات پیمانکار و ۱۰ میلیارد دیگر برای تکمیل فاز اول این پروژه از پارس آباد خواهد بود.

کد خبر 5091402

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استاندار اردبیل شهرستان پارس آباد فرماندار پارس آباد ویروس کرونا طرح غربالگری ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد طرح سردار شهید پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • شناسایی پیکر شهید عزیزپور محمدی پس از ۴۰ سال
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت