Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: واحدهای صنعتی و کارخانجات با ۱۵ میلیارد تومان بدهی رتبه نخست، واحدهای اداری، تجاری و عمومی با ۱۰ میلیارد تومان بدهی رتبه دوم و چاه‌های آب شرب شهری و روستایی و چاه‌های کشاورزی و مصارف خانگی با ۱۸میلیارد تومان رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر امور توزیع برق بروجرد تاکید کرد: مصرف برق این شهرستان در حالت عادی روزانه ۱۱۰ مگابایت است که در فصل گرما تا ۱۴۲ مگابایت افزایش می یابد.

مدیر امور توزیع برق بروجرد گفت: با توجه به اجرای طرح برق امید ۱۸هزار مشترک کم مصرف این شهرستان شناسایی و مشمول معافیت این طرح شدند.

خسروی بیان کرد: مشترکان شبکه برق می‌توانند اپلیکیشن برق من را از کافه‌بازار دانلود و با نصب این اپلیکیشن روی انواع گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید از خدمات غیرحضوری برخوردار شوند.

خسروی اضافه کرد: سامانه "برق من " ۴۰ خدمت مورد تقاضای مشترکان شبکه برق را پشتیبانی می‌کند و تقریباً به طور کامل نیاز به حضور خدمات‌گیرندگان در ادارات برق با راه‌اندازی رسمی این سامانه برطرف شده است.

وی افزود: تاخیر در پرداخت تعرفه های امور برق از سوی مشترکین خدمت رسانی را به مردم با مشکل مواجه خواهد کرد و این درحالیست که ۱۰۰درصد خدمات به مشترکین ارایه می شود.
مدیر امور برق بروجرد گفت: در راستای توسعه و بهینه سازی شبکه برق بروجرد در سال جاری ۶ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای بیش از ۱۰۰ طرج تخصیص داده شده که افزایش میزان طلب امور برق از مشترکین اجرای این طرحها را با مشکل مواجه می کند.
خسروی ادامه داد: شهرستان بروجرد دارای ۱۴۶ هزار مشترک برق شهری، روستایی و صنعتی است .
وی با اشاره به مهاجرت معکوس روستاییان افزود: هم اکنون ۱۰۰درصد روستاهای دارای سکنه بروجرد به شبکه برق متصل بوده و طرح برق رسانی به سه روستای خالی از سکنه به دلیل مهاجرت معکوس به زودی اجرا خواهد شد.
وی گفت: این سه روستا شامل روستاهای کوشک، آق قلاغ. گاومبر می باشند و کار برق رسانی به روستای دره حسین نیز  به دلیل مهاجرت معکوس  با ۱۰خانوار امسال انجام شده است.

برچسب‌ها بروجرد مصرف بهینه برق لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد مصرف بهینه برق لرستان بروجرد مصرف بهینه برق لرستان اخبار کنکور میلیارد تومان برق بروجرد شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدعباس مینایی روز شنبه در بازدید از کانال‌های شبکه بهره برداری آب مغان اظهار کرد: در سال جدید نیز عملیات لایروبی زهکشی باکس یک به طول ۱۶ کیلومتر با بر آورد هزینه تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال شروع شده و هم اکنون در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: با توجه به مشکلاتی که ممکن بود در آینده در برداشت آب و هدایت آب به کانال مغان مواجه شویم شرکت بهره برداری و زهکشی مغان فرایند رسوب برداری را آغاز کرد.
مدیر امور منابع آب مغان گف: همچنین به اقداماتی نظیر جاده سازی و شن ریزی (جاده سرویس) به طول ۳۳ کیلومتر، گریدر زنی به طول ۲۵ کیلومتر و همچنین عملیات خاکی از قبیل کانال انحرافی رگلاتور ۲، زهکش زیرزمینی پمپاژ سه، کالورت ۱۵ کیلومتر ۱۹ به مساحت ۳۸۰ هزار مترمکعب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا با هدف اصلاح شبکه و در راستای رضایتمندی بهره برداران و کشاورزان اجرا می‌شود.
مینایی با اشاره به کمبود آب در منطقه مغان از کشاورزان خواست در راستای بهبود وضعیت توزیع و تحویل آب نهایت همکاری و همیاری را با عوامل شبکه داشته باشند.
وی افزود: امیدواریم امسال تنش آبی سال‌های قبل تکرار نشود و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا آبیاری را به نفع زارعین مدیریت نماییم.
مدیر امور منابع آب مغان با اشاره به همکاری تنگاتنگ امور منابع آب مغان با سایر دستگاه‌های متولی گفت: در راستای رعایت الگوی کشت و جلوگیری از کشت محصولات پرآب بر، هرگونه قرارداد آبیاری و توزیع آب به زارعین منوط به معرفی‌نامه کتبی جهادکشاورزی با درج عنوان نوع کشت خواهد بود.

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان