Web Analytics Made Easy - Statcounter

منظری توکلی گفت: 36 عنوان استخراج شده  از وصیتنامه و تبیین چارچوب نظری مکتب شهیدحاج قاسم سلیمانی در گروه های آموزشی علوم انسانی توزیع خواهد شد تا پیرامون آنها تحقیق و رساله دکتری و کارشناسی ارشد نوشته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا منظری توکلی رئیس کمیته علمی پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی  در گفتگو با راه آرمان اظهار کرد: بعد از تعیین اعضای کمیته سه نوع برنامه در این کمیته با عنوان های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شد از جمله برنامه های کوتاه مدت می توان به تدوین کتاب درس هایی از وصیتنامه شهید سلیمانی اشاره کرد که قرار شد در دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور با نظر مساعد معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه  در کنار وصیت نامه حضرت امام (ره) انشا الله تدریس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تدوین ادبیات کودک اشاره کرد و گفت: همچنین انتشار کتاب هایی از جمله کتاب داستان به منظور ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی در دست اقدام است .

رئیس کمیته علمی پژوهشی ستاد هماهنگی ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی، تولید محتوا برای اقشار مختلف را از جمله برنامه های میان مدت این کمیته اعلام کرد و ادامه داد: محتوای لازم برای ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای کسانی که در پادگان های نظامی و انتظامی آموزش می بینند تدوین خواهد شد.

منظری توکلی همچنین به تهیه فیلم های پویا نمایی برای استفاده کودکان در سنین نوجوانی را از برنامه های بلند مدت عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه  امسال هفته پژوهش از 22 آذر آغاز و تا روز پنجشنبه 27 آذر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: از روز شنبه 22 آذر ماه در دانشگاه های مختلف استان کمیته علمی پژوهشی ستاد هماهنگی و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی جلساتی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بیان کرد: همچنین در همین روز در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور کمیته علمی پژوهشی و مشارکت شورای علمی پژوهشی کلیه دانشگاه های آزاد اسلامی  که 11 واحد و دو مرکز با حضور اعضای محترم هیئت های هم اندیشی اساتید و هیئت های اندیشه ورز استان به صورت مجازی در دو زمینه اصلی برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

منظری توکلی، ارائه عناوین پژوهشی براساس متن وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگری تببین چارچوب نظری مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را از جمله برنامه های اصلی و مهم عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تا اینجا 36 عنوان پژوهشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی استخراج شده که اساتید باید برای تدوین کارنامه کارشناسی ارشد و رساله  دکتری و همچنین بحث تبیین چارچوب نظری مکتب حاج قاسم سلیمانی نظر دهند.

رئیس کمیته علمی پژوهشی ستاد هماهنگی ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه 23 آذر ماه شورای پژوهشی و هیئت اندیشه ورز دانشگاه فرهنگیان با کمیته علمی پژوهشی جلسه  و تبادل نظر خواهد داشت.

منظری توکلی عنوان کرد: روز دوشنبه 24 آذر، شورای پژوهشی دانشگاه شهید باهنر و کانون های بسیج سراسر استان و شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید در دانشگاه شهید باهنر 36 عنوان استخراج شده و تبیین چارچوب نظری مکتب حاج قاسم سلیمانی در گروه های آموزشی علوم انسانی توزیع خواهد شد تا پیرامون آنها تحقیق و رساله دکتری و کارشناسی ارشد نوشته شود.

وی افزود: سه شنبه 25 آذر ماه در تلاش هستیم با شورای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی علی الخصوص کمیته سلامت معنوی، پیرامون این دو مطلب مهم یعنی 36 عنوان پژوهشی و تبیین چارچوب نظری مکتب حاج قاسم بحث و بررسی شود .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان اذعان کرد: روز چهارشنبه بیست و ششم با دانشگاه پیام نور و روز پنجشنبه 27 آذر با حوزه علمیه نیز پیرامون برنامه های هفته پژوهش کمیته عملی پژوهشی  ستاد هماهنگی و ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی شهید حاج قاسم سلیمانی آزاد اسلامی منظری توکلی وصیت نامه خواهد شد آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ امروز استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با پیگیری خبر‌های سرکوب دانشجویان و استادان معترض به رژیم اشغالگر قدس در دانشگاه‌های آمریکا این سرکوب را نماد دورویی استکبار جهانی در ادعای پایبندی به حقوق بشر دانستند.

بیشتر بخوانید؛ راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
سیما رهگشای و الیاس پرورش دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفتند سرکوب دانشگاهیان آمریکایی با یورش پلیس از موضوعات پر بحث دانشجویان سر کلاس درس است.
حمید باقری دهبارز استادیار گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس هم به همراه شماری از دانشجویان این دانشگاه از اعتراض دانشگاهیان آمریکایی به رژیم اشغالگر قدس حمایت و حمله پلیس به آنان را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه