Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیریان با تاکید بر هرچه بهتر طرح ملی ایران قوی توسط کانون های فهمای شهرستان فارسان گفت: این طرح ملی به ارتقا فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه دارد.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: برای برگزاری هرچه بهتر طرح ملی ایران قوی در شهرستان فارسان، مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان باید ارتباط خود را با رابطین فهمای شهرستان بیش از پیش افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: این رویداد ملی به جریان سازي گفتمان انقلابی، اسلامی، سطح فعالیت ها و اجرای برنامه های گسترده مجازی در شرایط کنونی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است توجه دارد.

 

وی از مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان انتظار می رود با تکمیل مدارک در سامانه «بچه های مسجد» نسبت به دریافت مجوز الکترونیکی تلاش کرده و تمام فعالیت های کانون را در این سامانه ثبت کنند.

 

امیریان با تاکید بر هرچه بهتر طرح ملی ایران قوی توسط کانون های فهمای شهرستان فارسان گفت: این طرح ملی به ارتقا فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان مشکلات خود در زمینه طرح ملی «ایران قوی» و همچنین صدور مجوز الکترونیکی کانون را در تماس با رابطین فهما و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان بگذارند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: سامانه بچه های مسجد طرح ملی ایران قوی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان فارسان ایران قوی طرح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است