Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر از قزوین قدرت‌اله مهدیخانی در حاشیه برگزاری نشست مدیران کل مدیریت بحران‌های استان‌های معین تهران بزرگ وشهرداریهای مناطق ۲۲ گانه تهران که با حضور رئیس محترم سازمان مدیریت بحران کشور جناب آقای مهندس نجار و معاونین ایشان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: برای زلزله احتمالی تهران بزرگ استان‌های همجوار به عنوان پیشتاز برای خدمات رسانی و برای هر منطقه از منطقه ۲۲ گانه تهران تعیین شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان قزوین پیشتاز مناطق ۲، ۵،۶، ۲۱ و ۲۲ و همچنین معین منطقه ۲۲ شهرداری انتخاب شده است.

مهدیخانی ادامه داد: از سال ۹۷ مکاتبات و ارتباطات بین مدیریت بحران استان قزوین و شهرداری منطقه ۲۲ تهران آعاز شده و تاکنون ۴ جلسه نشست مشترک و بازدید میدانی توسط مدیریت وکارشناسان اداره کل مدیریت بحران و مدیران دستگاه‌های امدادی استان قزوین از منطقه ۲۲ تهران باحضور شهردار و مدیر بحران شهرداری انجام شده است.

مهدیخانی افزود: امداد رسانی به موقع و مؤثر تنها در گرو تعامل و تبادل اطلاعات طرفین خواهد بود که این امر منوط به برگزاری مانورهای عملیاتی مشترک و ایجاد اتاق فکر مدیریتی بین مدیران وکارشناسان دستگاه‌های امدادی قزوین و مدیران شهرداری منطقه ۲۲ تهران است.

نجاررییس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این جلسه اهمیت موضوع استان‌های معین را بسیار بالا دانسته و بر امر اسکان اضطرای و تجهیز مناطق ۲۲ گانه و نیز ایجاد پایگاه‌های اقماری در حاشیه شهر تهران تاکید کرد.

وی در پایان خواستار سرعت بخشیدن به امر هماهنگی و عملیاتی استان‌های معین و مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران شد.

کد خبر 5091459

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری قزوین ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج سیلاب روز دانشجو گرگان کرمانشاه شهرکرد مدیریت بحران منطقه ۲۲ ۲۲ گانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۶۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا محمدنژاد بیدخت گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی هرچه‌بهتر به شهروندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، سرویس‌دهی در خطوط هفتگانه مترو با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه‌های مصلی امام خمینی (ره) و شهید بهشتی در خطوط یک و سه نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها به محل برگزاری نمایشگاه هستند، افزود: با توجه به ترافیک سطح شهر، قطعاً استفاده از مترو بهترین، سریع‌ترین، ایمن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین وسیله برای رسیدن به نمایشگاه بین‌المللی کتاب است. شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز برای تسهیل تردد مسافران با استفاده حداکثری از نیروی انسانی و تجهیزات تلاش می‌کند تا بهترین خدمات‌رسانی صورت گیرد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه این خدمات در روزهای پایانی هفته که بازدید از نمایشگاه افزایش می‌یابد نیز با حداکثر ظرفیت انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور رفاه بیشتر شهروندان و جلوگیری از ازدحام مسافری با آمادگی برای اعزام قطارهای فوق‌العاده انجام شده است.

به گزارش آنا، سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال افتتاح می‌شود
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • دفاع شهردار تهران از وام میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری